ארכיונים: מאגר ידע ומחקר
הוראות להעברת אבחון – The Box and Block Test assesses unilateral gross manual dexterity (בעברית ובערבית)
מסמך הנחיות לעבודה עם קבוצת יועצים/בקרים המבצעת בקרת איכות למונחים שעברו פישוט לשוני
הנחיות לחוקר להעברת שאלון בנושא איתור צרכים להנגשה של מידע במקומות ציבוריים עבור אנשים עם מוגבלות שכלית – בשפה הערבית
שאלון איתור צרכים להנגשה של מידע במקומות ציבוריים עבור אנשים עם מוגבלות שכלית
הנחיות לחוקר להעברת שאלון בנושא איתור צרכים להנגשה של מידע במקומות ציבוריים עבור אנשים עם מוגבלות שכלית
מסמך נלווה לשאלון איתור צרכים להנגשה של מידע במקומות ציבוריים עבור אנשים עם מוגבלות שכלית
סרטון הדרכה – וידאו מודלינג לשיפור מיומנויות חברתיות
וידאו מודלינג הוא כלי טיפולי שדרכו לומדים ומלמדים התנהגויות רצויות באמצעות תרחישי וידאו שונים. למידה מתוך צפייה באמצעים טכנולוגיים מאפשרת סביבה בטוחה ולא מלחיצה, להתנסות במיומנויות חדשות. בזמן המפגש האדם צופה בסרטון המכיל מיומנות אותה מעוניין ללמוד. ישנם סרטונים בהם לומדים לבצע מטלה, כזו המכילה רצף של פעולות וישנם סרטונים בהם לומדים התנהגות חברתית רצויה. במסגרת
תדריך למראיין אדם בעל מוגבלות שכלית התפתחותית
עולמם הרגשי והחברתי של מתבגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית: מחקר בדרמה תרפיה לאור עקרונות המחקר המשתף
המחקר הוגדר כמתמקד בגיל ההתבגרות, במטרה ללמוד מה המשמעות של גיל זה עבור מתבגרים. לאורך המפגשים נראה כי הנושא אינו זמין באופן מוצהר עבור המשתתפים. שאלות כמו 'מה זה גיל ההתבגרות' או 'איך זה להיות מתבגר/ילד/בוגר' לא קיבלו מענה בראיון המקדים וכן לא עלו במפגשים הקבוצתיים. לפיכך, בהתאם לעקרונות המחקר המשתף, הוחלט כי יינתן מקום