×

האלופים של קריית גת מזניקים את מירוץ הלילה

מרוץ הלילה עירוני של קריית גת, בהשתתפותם של 2,000 איש מתוכם 350 עם צרכים מיוחדים, התקיים בסוף חודש מאי. מירוץ זה הפך בשנים האחרונות לאירוע קהילתי לכל המשפחה, בו נהנים תושבי העיר ממגוון פעילויות : מתחמי ספורט נגישים, הופעות, דוכנים בנושאי בריאות וספורט, וכמובן מהמרוץ עצמו- המחולק למקצים מגונים.

זו השנה השלישית שמרוץ הלילה מוזנק על ידי תושבי העיר עם צרכים מיוחדים. הטרמינולוגיה שמלווה את המחווה הינה "האלופים של קריית גת מזניקים את כולם". עשרות רבות של בני נוער שהצטרפו אלינו לתמיכה ולעידוד, ממותגים בחולצות מיוחדות כובעים ועוד.
 
המרוץ הוזנק על ידי ראש העיר, שאף הוא לבש את חולצת "האלופים", כל זאת בליווי מחיאות כפים ועידוד של אלפי המשתתפים שנכחו מקום. "מרוץ האלופים" של בעלי הצרכים המיוחדים ארך כ10 דקות, בליווי תופים ומוזיקה שמחה, ובסיומו קיבלו כל האלופים מדליה מאת ראש העיר.
אפקט ההסברה של המחווה המרגשת היה עוצמתי ומשמעותי מאוד, והציב את תושבי העיר המיוחדים בקדמת הבמה וכמקור לגאווה עירונית. העובדה כי עשרות בני נוער הצטרפו לאלופים, חיזקה את ההסברה בהיותם סוכני השינוי המשמעותיים ביותר. החוויה עבור התושבים עם הצרכים המיוחדים הייתה מעצימה ומרגשת מאין כמוה.
 
לאירוע שותפים המרכז למשפחות בקריית גת, אגף הרווחה, רשת המתנ"סים, ומחלקת הספורט העירונית. קרן שלם תמכה ביוזמה המרגשת וסייעה במימון שלטי החוצות, חולצות המשתתפים, המדליות וחלק מהפעילויות הספורטיביות שהתקיימו.
 
גל עטיה, מנהלת המרכז למשפחה בקריית גת : "אני מבקשת להודות מקרב לב לצוות הקרן על הסובלנות והנכונות, הלווי, הזמינות, הגמישות והיעילות בתהליך הגשת הבקשה למענק, ועל מרחב התמרון שהיא מאפשרת בתחומי התמיכה. קרן שלם מוכיחה שוב ושוב כי היא אחת הקרנות היעילות והנוחות לעבודה בישראל. האפשרות לקבלת סיוע בפרק זמן קצר ובתהליך נעים שאינו מסורבל ואינו מתסכל. תודה רבה לכם מקרב לב!!"