×

זוכי טקס הענקת הפרסים והאותות של קרן שלם לשנת 2015

שהתקיים במשכן לאומנויות הבמה ב-19/11/15
טקס הענקת אותות ההוקרה והפרסים התקיים ביום חמישי, 19.11.2015 במשכן לאמנויות הבמה באשדוד, במעמד מר חיים כץ – שר הרווחה והשירותים החברתיים, מר חיים געש – יו"ר הנהלת הקרן וראש מועצת פרדס-חנה כרכור, מר שלמה דולברג – מנכ"ל השלטון המקומי, עו"ד אליעזר יבלון – מנכ"ל משרד הרווחה ומר גדעון שלום – סמנכ"ל בכיר, מנהל האגף לטיפול באדם עם מוגבלות שכלית התפתחותית, משרד הרווחה והשירותים החברתיים.
בטקס הוענקו פרסים מקטגוריות שונות על תרומה והוקרה לפעילים, מסגרות, חברות ואישי תרבות ותקשורת אשר בלטו בעשייתם לקידום אוכלוסיית אנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית להסרת חסמים, דעות קדומות ושילובם בקהילה.

מדי שנה, מעניקה קרן שלם, המסייעת לפיתוח ושילוב האוכלוסייה עם מוגבלות שכלית התפתחותית , פרסים ואותות מצוינות למגוון גופים ואנשים, בקטגוריות שונות, שעמלו ופעלו למען קידום האדם עם מוגבלות שכלית התפתחותית בקהילה. הפרסים מוענקים לזוכים בטקס חגיגי בהשתתפות אנשי מקצוע, ראשי ערים, אנשי תקשורת, אנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית ומשפחותיהם.

ריבה מוסקל, מנכ"ל קרן שלם: "אחת לשנתיים יש לנו את הזכות להעניק פרסים ואותות הוקרה לאלו הפועלים במהלך השנה כולה לקידום מעמדו של האדם עם מוגבלות שכלית התפתחותית ושילובו בקהילה. אנו פועלים בכל הזירות לקידום איכות החיים ולשילובם של האנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית, כל זאת על מנת להוריד חסמים ולהביא לידי ביטוי ומימוש את יכולותיהם בכל תחומי החיים, תעסוקה, אמנות ועוד. אנו מקווים שזכייתם תהווה דוגמה ומופת לכולנו"

לרשימת הזוכים היכנסו לקישור המצורף.

לצפיה בתמונות הכנס היכנסו לקישור המצורף.