×

קול קורא להגשת תקציר להרצאה, פאנל או סדנה בכנס השנתי של נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות לציון היום הבינלאומי לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות 2017

הכנס יתקיים ביום 3 בדצמבר 2017

אמנת האו"ם בדבר זכויותיהם של אנשים עם מוגבלות מתווה דרך ליצירת שינוי מהותי ומוחשי בתחום שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות ומהווה מצפן לחברה ולכל אחת ואחד מאיתנו כיצד לפעול כך שאנשים עם מוגבלות ישתתפו באופן מלא, שוויוני ופעיל בכל תחומי החיים ויקבלו החלטות על חייהם.

מתוקף תפקידה של נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות כגוף הממשלתי האמון על קידום וניטור האמנה, הוחלט השנה לייחד את הכנס השנתי לסוגיות מרכזיות העולות מן האמנה. בפתח העשור השני לאמנת האו"ם, נציב בכנס חזון לפיו היינו רוצים לראות את החברה הישראלית בהקשר של שוויון אנשים עם מוגבלות בשנת 2030, ונבחן את האתגרים העומדים בפתחנו בדרך להשגת חזון זה.


מושבי הכנס יתמקדו ב-8 תחומים מרכזיים בהם עוסקת האמנה: חיים בקהילה, שילוב בחינוך, הזכות למשפחה, תעסוקה והכשרה, תרבות, מנהיגות, הזכות לבריאות ונגישות.

נשמח לקבל תקצירים המאתגרים את הידע המשותף לכולנו ופותחים דלתות לרעיונות וכיוונים חדשים, אנו מזמינים אתכם לשלוח תקציר הקשור לאחד או יותר מתחומים אלו.

התקצירים יכולים לעסוק במדיניות, חזון ואתגרים, מבט בינלאומי, מחקר, ניסיון אישי, או למידה מפעילות שהוטמעה בשטח.

ניתן להגיש תקציר להרצאה, פאנל, מושב או סדנה.

את התקציר יש לשלוח לכתובת מייל:[email protected]

תאריך אחרון להגשת התקצירים: 15 באוגוסט 2017

מבנה התקציר:
• התקציר יוגש על עמוד אחד עד 200 מילים בעברית
• כותרת באותיות מודגשות
• שם המרצה, כתובת, טלפון, אימייל
• התחום בו עוסקת ההרצאה/ סוגיה לדיון/ סדנה

 

לפרטים נוספים ולקול קורא בפישוט לשוני – היכנסו לאתר