×
מציג 10 תוצאות מתוך 625

למידה באמצעות ספר דיגיטלי מונגש מבוסס מודל ה- UDL (Universal Design for Learning) בקרב מתבגרים ומבוגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית

מק"ט 890-160-2019| בהנחיית : פרופ' סיגל עדן ופרופ' בתיה-חפציבה ליפשיץ
מחקר זה נעשה בסיוע קרן שלם. מחקר זה בחן את השפעת הלמידה באמצעות ספר דיגיטלי מונגש, המבוסס מודל "עיצוב אוניברסלי ללמידה" (UDL) בקרב מתבגרים ומבוגרים עם מוגבלות שכלית. המשתתפים חולקו ...

Learning Via an Accessible Digital Book Based on the UDL (Universal Design for Learning) Model among Adolescents and Adults with Intellectual Developmental Disabilities

Catalog # 890-160-2019 | Supervised By: Prof. Batya - Hefziba Lifshitz, Prof. Sigal Eden
This work was supported by a grant from Shalem Fund This study examined the impact of learning using an accessible digital book, based on the Universal Design for Learning (UDL) ...

Findings Report from a Survey on the Need for Additional Emotional Support Services for Toddlers with Disabilities in Rehabilitative Daycare Centers

Catalog # 890-725-2024 | Other authors : Ayala Lior
This survey was conducted in collaboration with the Disability Administration at the Ministry of Welfare and Social Security and the Department of Child Development and Rehabilitation at the Ministry of ...

ממצאי סקר בנושא: צורך בתוספת מענה רגשי לסל השירותים עבור פעוטות עם מוגבלות במעונות יום שיקומיים

מק"ט 890-725-2024| מחברים נוספים : אילה ליאור
סקר זה נערך בשיתוף מינהל מוגבלויות במשרד הרווחה והביטחון החברתי והמחלקה להתפתחות הילד ושיקומו במשרד הבריאות סקר זה מתמקד בצורך להרחבת השירות הפסיכו-סוציאלי במעונות יום שיקומיים לפעוטות עם מוגבלות בישראל ...

הנגשת שירותי בריאות לנשים עם מוגבלות שכלית: בדיקה חדשה בלומדת לילך – אולטרסאונד שד

במסגרת פיתוחה המתמשך של לומדת לילך להנגשת בריאות האישה, אנו שמחים להציג סרטון חדש שנועד להנגיש את תהליך בדיקת אולטרסאונד שד לנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית. הסרטון מציג את לילך, ...

הצריכה התזונתית ומצבם התזונתי של אוכלוסיית אנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית (מש"ה) המשולבת בקהילה בישראל

מק"ט 890-224-2020 | מחברים נוספים : דורית דבורה יצחקי
מחקר זה נעשה במימון קרן שלם. המחקר הנוכחי עוסק במצבם התזונתי של אנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית (מש"ה) בגיל המבוגר בישראל. תוחלת החיים של אנשים עם מש"ה עולה, אך חסר ...

לעבור למגורים בקהילה או לא לעבור? מה משפיע על החלטת בני המשפחה של אנשים עם מוגבלות שכלית-התפתחותית?

המאמר בוחן את השיקולים המשפיעים על החלטות בני משפחה של אנשים עם מוגבלות שכלית-התפתחותית (מש"ה) לגבי מעבר מגורים ממוסדות לדיור בקהילה. המאמר מתמקד בגישת האל-מיסוד (deinstitutionalization), המדגישה את הזכות של ...

חוויית המעבר מבית ההורים למגורים במערכי דיור בקהילה בקרב בוגרים עם לקויות למידה מורכבות

מחברים נוספים : שירלי ורנר, שחר אליעזר, רועי זיו, רותי כהן, מאור ליבוביץ', מנחם קליין,
המאמר עוסק בחוויית המעבר של בוגרים עם לקויות למידה מורכבות מבית הוריהם למערכי דיור בקהילה. המחקר מתמקד בתהליך המעבר, בהסתגלות ובחוויות החיים במסגרת הדיור. נמצא כי המעבר מקדם אוטונומיה, מיומנויות ...

מעבר מחיים מוסדיים לחיים עצמאיים בקהילה: עיקרי דו"ח ועדת דותן

המאמר מתאר את עיקרי דו"ח ועדת דותן, שמונתה לאחר חשיפת מקרי התעללות חמורים במוסדות לאנשים עם מוגבלות בישראל. הדו"ח ממליץ על מעבר מגישה מוסדית לחיים עצמאיים בקהילה, מתוך אמונה כי ...

"במאקרו הרעיון הוא מאוד נכון, אך המצב הנוכחי לא אידיאלי": עמדותיהן של מנהלות בתי ספר כלפי המעבר למדיניות ההכלה וההשתלבות

מחברים נוספים : גלית אגם בן ארצי
המאמר עוסק בעמדותיהן של מנהלות בתי ספר יסודיים בישראל כלפי המעבר למדיניות ההכלה וההשתלבות של תלמידים עם מוגבלות במסגרות חינוך כלליות. מדיניות זו שואפת לקדם שוויון הזדמנויות תוך התאמת מערכת ...

מציג 10 תוצאות מתוך 625