×
מציג 10 תוצאות מתוך 88

مسارات تطور الذكاء والذاكرة في مرحل ة البلوغ والنضج لدى اشخاص ذوي محدودية ذهنية مقارنة – باشخاص ذوي تطور سلي م ثلاثة مسارات ممكنة: الضعيف, موازي او مستمر

رقم النموذج : 615| بارشاد : بروفيسور حفتسيبا ليفشيتس وبروفيسور ايلي وكيل
هذا البحث للحصول على اللقب الثالث(دكتورا) بدعم من "صندوق شاليم" الهدف المركزي للبحث الحالي هو فحص مسارات تطور الذكاء (crystal and fluid- المتبلور والانسيابي ), والذاكرة (ذاكرة العمل والذاكرة الحدثية) ...

המודל הפדגוגי (ג. ק. ג)

מחברים נוספים : מעאלי עאסלה וצוות המחנכים בבית הספר
המודל הפדגוגי (ג. ק. ג)- (גדול בחשיבה, קטן בהתאמה, גדול ביישום) מיועד לאוכלוסיית התלמידים עם מוגבלות שכלית התפתחותית. מטרת המודל הפדגוגי היא לתעל את העשייה החינוכית תוך מתן דגש על ...

فحص دمج طلاب ذوي محدودية ذهنية تطورية باسرائيل: خصائص مركزية ومدى نسبة الرضا لدى الطاقم التربوي، الطلاب واهلهم.

رقم النموذج: 2018-66-890
تم هذا البحث بدعم من "صندوق شاليم" في العام الدراسي 2014-2015 تم دمج 58% من الطلاب مستحقي خدمات التعليم الخاص في اسرائيل داخل نظام التعليم العادي، ومن بينهم1% مع معدل ...

הורים ומשפחה בקורונה

מחברים נוספים : חווה אנקור, דורי רובינשטיין, שרה כהן, מיכל להד כהן
חוברת מעשית להורים המתמודדים עם הילדים בתקופה של סגרים, ריחוק חברתי וההשלכות הנוספות של הקורונה "במקרה חירום, שים תחילה את מסכת החמצן שלך ואז שים את המסכה לילד" - כמה ...

בחינת שילוב תלמידים עם מוגבלות שכלית התפתחותית בישראל: מאפיינים עיקריים ומידת שביעות הרצון של הצוות החינוכי, של התלמידים ושל הוריהם

מק"ט 890-66-2018| מחברים נוספים: גלעדה אבישר
מחקר זה נעשה בסיוע קרן שלם. במחקר זה נבחנו תהליכי שילוב של תלמידים עם מוגבלות שכלית התפתחותית בקרב הצוות החינוכי, התלמידים עם מש"ה והוריהם. בנוסף נבחנו היבטים לימודיים, חברתיים והתנהגותיים ...

קורונה בראי המוגבלות – ילדים ובני נוער עם מוגבלות והשירותים המטפלים בהם – התמודדות

תקופת הקורונה היא תקופה שייצרה ועדיין מייצרת התמודדות עבור היחיד והרבים, עבורנו. לרוב אנו מוצאים נחמה רבה בעובדה הפשוטה שלמעשה כולנו "באותה סירה". לעומת זאת, ילדים ובני נוער עם מוגבלויות לא ...

ימים של קורונה: התמודדות ההורים כשילד עם מוגבלות נמצא בבית

 המאמר עוסק במורכבות של שהייה בבית בעקבות משבר הקורונה במשפחות לילדים עם מוגבלות. המאמר הועלה לאתר קרן שלם באדיבות מרכז משאבי הידע בבית איזי שפירא. לקריאת המאמר

פיתוח כלי לאיתור ילדים עם מוגבלות על בסיס סקירת כלי מחקר מן הארץ ומן העולם

מחברים נוספים : נורית גדג', כרמל בן דור,דפנה הרן
מכון מאיירס-ג'וינט-ברוקדייל בשיתוף משרד החינוך, האוצר, הבריאות, הביטוח הלאומי וג'וינט ישראל מבצע מחקר בנושא ילדים עם מוגבלות וצריכת שירותי בריאות, חינוך ורווחה בקרב אוכלוסייה זו. כחלק ממחקר זה, ערך מכון ...

ליצנים טיפוליים בגנים של ילדים עם מוגבלות שכלית התפתחותית

מק"ט 890-68-2018 | מחברים נוספים : עתי ציטרון
מחקר זה נעשה בסיוע קרן שלם. המחקר בדק והעריך את התרומה של עבודת שני ליצנים טיפוליים באשכול גנים לילדים עם מש"ה במסגרת משחק חופשי ואינטראקטיבי ברוח שטות (משחק ליצני). ההערכה ...

צהרון תומך שילוב

מחברים נוספים : לילך בר
מתוך המאמר : "יותר ויותר ילדים עם מוגבלויות משולבים כיום בבתי ספר של מערכת החינוך הכללית. "חינוך מכיל", (inclusive education), מונח המשמש לתיאור תהליך השתתפותם של ילדים אלה במערכת החינוך ...

מציג 10 תוצאות מתוך 88
דילוג לתוכן