×
מציג 10 תוצאות מתוך 121

The Relationship Between Perceived Parental Efficacy and the Caregiving System and Perceptions of Mothers of Adolescents with Intellectual and Developmental Disabilities Regarding Sexuality and Relationships

Catalog # 890-662-2021 | Supervised by: Dr. Tsameret Ricon
This work was supported by a grant from Shalem Fund Education for healthy sexuality continues throughout the life cycle and involves the children, parents, the education system, the electronic media ...

הקשר בין תפיסת מסוגלות הורית ומערכת ה-Caregiving לבין עמדות אימהות למתבגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית, בנושא מיניות ומערכות יחסים

מק"ט 890-662-2021| בהנחיית : ד"ר ריקון צמרת
עבודת גמר זו לתואר שני (תזה) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם. החינוך למיניות בריאה נמשך לאורך מעגל החיים ושותפים בו הילדים, ההורים, מערכת החינוך, המדיה האלקטרונית ונוספים. למרות חשיבותו, נושא ...

The Contribution of Perceived Social Support and Support through Individualized Instruction to the Development of Cognitive Autonomy among Adolescents with Intellectual Disabilities

Catalog # 890-105-2018 | Other Author: Pnina Shavit
This work was supported by a grant from Shalem Fund Beit Berl College and the Shalem Fund conducted a study which examined the contribution of different sources of support, including ...

Giftedness in a Population with Intellectual Disability in Visual Art – A Potential for Academic and Vocational Training

Catalog # 890-127-2019 | Other Author: Keren Berko
This work was supported by a grant from Shalem Fund The study's goal was to examine giftedness phenomenon in the field of visual art among adolescents (aged 16-21) with intellectual ...

“מחוננות” באוכלוסייה עם מוגבלות שכלית בתחום האמנות החזותית – פוטנציאל להכשרה אקדמית ותעסוקתית

מק"ט 890-127-2019 | חוקרים נוספים : קרן ברקו
מחקר זה נעשה במימון קרן שלם. מטרת המחקר הנוכחי היתה לבדוק את תופעת הכישרונות הייחודיים בקרב מתבגרים (CA = 16-21) עם מוגבלות שכלית (להלן מש"ה) בתחום האומנות החזותית. השתתפו מתבגרים ...

חמרים מקצועיים משבוע המודעות לחינוך המיני חברתי בחינוך המיוחד

החינוך המיני- חברתי נועד לתמוך ולחזק את היכולת של התלמיד, במטרה לאפשר ביטוי של מיניותו הטבעית באופן בריא ונכון להתפתחות האישית, ולסביבתו, וזאת על מנת לסייע ביצירת קשרים חברתיים ואישיים ...

תרומתם של תמיכה חברתית נתפסת ותמיכה באמצעות הוראה פרטנית לפיתוח האוטונומיה הקוגניטיבית של מתבגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית

מק"ט 890-105-2018| מחברים נוספים : פנינה שביט
מחקר זה נעשה במימון קרן שלם. מכללת בית-ברל בשיתוף קרן שלם ביצעו מחקר לבחינת תרומתם של מקורות תמיכה שונים, ובכלל זה הוראה פרטנית, לאוטונומיה הקוגניטיבית של מתבגרים עם מוגבלות שכלית ...

היבטים של יחסי הורה אם ומתבגר/ת עם מוגבלות שיכלית התפתחותית כפי שבאים לידי ביטוי בפרוצדורת הציור המשותף

מחברים נוספים : תמי גברון, עדי פרץ
Relationship Aspects of Mothers and their Adolescents with Intellectual Disability as expressed through the Joint Painting Procedure איכות האינטרקציה בין הורים למתבגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית (מש"ה) משחק תפקיד משמעותי ...

ילדים עם מוגבלות בישראל: מחקר ארצי

מחברים נוספים : , רינת נמר פורסטנברג, נורית גדג'
לילדים עם מוגבלות ובני משפחותיהם ישנם צרכים רבים, ולכן הם זכאים לשירותים מגוונים. לשם תכנון, טיוב ופיתוח שירותים מותאמים דרוש מידע על שיעור הילדים עם מוגבלות בישראל, על מאפייניהם ועל ...

ילדים עם מוגבלות באוכלוסייה הבדואית בנגב

מחברים נוספים : , ליטל ברלב, נורית גדג'
מידע על ילדים עם מוגבלות באוכלוסייה הבדואית בנגב נאסף לפני יותר מעשור במחקר שערך מכון מאיירס-גו'ינט-ברוקדייל מחקר זה מצא כי צריכת השירותים של ילדים עם מוגבלות נמוכה באוכלוסייה הבדואית לעומת ...

מציג 10 תוצאות מתוך 121