×
מציג 10 תוצאות מתוך 115

Development of Literal, Figurative and Narrative Language in relation to Intelligence Development among Ultra-Orthodox Adolescents and Adults with Intellectual Disability and Those with Typical Development: The Impaired, Stable and Continuous (Compensatory) trajectories

Catalog # 890-106-2018| Supervised By: Prof. Batyah Hefziba Lifshitz, Prof. Nira Mashal
This work was supported by a grant from Shalem Fund The objectives of the present study were to examine the developmental trajectories of crystalline and fluid intelligence and the developmental ...

אני שומר על עצמי – מערכי שיעור חינוך מיני חברתי בחינוך המיוחד

המערכים בנושא "אני שומר על עצמי", נכתבו כחלק משבוע המודעות לחינוך מיני חברתי בחינוך המיוחד במחוזות ירושלים ומנח"י בפברואר 2021 , במטרה לתת לצוותים כלים ואמצעים להוראת התחום בתפקודים השונים. ...

כיצד לפתח שיח בחינוך מיני חברתי

סרטון זה הינו הקלטה ממפגש לצוותי חינוך מיוחד שנערך ב - 11/01/21. המפגש הועבר כחלק משבוע המודעות לחינוך מיני חברתי בחינוך המיוחד. מנחות: חני שרעבי: מדריכה מחוזית מובילה בחינוך מיני ...

בין בדידות לשייכות: "כנפיים של קרמבו" בימי קורונה

מחברים נוספים: מירב זייגר-קובר, קלאודיה קובי
תנועת הנוער "כנפיים של קרמבו" הינה תנועת נוער ארצית לילדים ולבני נוער עם וללא מוגבלויות אשר חרטה על דגלה קידום פעילות משותפת, מכלילה ומשייכת, הבאה לתת מענה, בין השאר, לחוויות ...

فحص دمج طلاب ذوي محدودية ذهنية تطورية باسرائيل: خصائص مركزية ومدى نسبة الرضا لدى الطاقم التربوي، الطلاب واهلهم.

رقم النموذج: 2018-66-890
تم هذا البحث بدعم من "صندوق شاليم" في العام الدراسي 2014-2015 تم دمج 58% من الطلاب مستحقي خدمات التعليم الخاص في اسرائيل داخل نظام التعليم العادي، ومن بينهم1% مع معدل ...

تطور اللغة الحرفية، المجازية و السردية فيما يتعلق بتطور الذكاء لدى مراهقين وبالغين ذوي محدودية ذهنية تطورية-مقارنة بمشتركين ذوي تطور سليم في المجتمع المتدين-الملتزم: المسار الضعيف، المستقر او المستمر(التعويضي).

رقم النموذج: 2018-106-890| بأرشاد: بروفيسور باتيا حفتسيبا ليفشيتش وبروفيسور نيرا مشعل
هذه الوظيفة النهائية للحصول على اللقب الثالث ( دكتورا) بدعم من "صندوق شاليم" يستخدم اللغويين في علم اللغة الاجتماعي(sociolinguistics) الذين يدرسون العلاقات المتبادلة بين اللغة والمجتمع مصطلح "مجتمع المتحدثين"(speech community)، ...

الحياة في المجتمع بنظر شباب ذوي محدودية ذهنية تطورية .

رقم النموذج : 139
تم اجراء هذا البحث بدعم من "صندوق شاليم". يعرض تقرير الدراسة موضوع الحياة في المجتمع من خلال نظرة الجيل الشاب ذوي المحدودية الذهنية التطورية واولياء أمورهم لمدة خمسة سنوات. استندت ...

מילון מונחים ומושגים בתחום בריאות האשה בשפות : ערבית, אמהרית ורוסית

במסגרת מיזם התאמת לומדת לילך לחברות : הערבית, רוסית ואתיופית נכתב מילון מושגים ומונחים בתחום בריאות האשה שתורגמו לשפות אלו.


עולמם הרגשי והחברתי של מתבגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית: מחקר בדרמה תרפיה לאור עקרונות המחקר המשתף

מחברים נוספים : רינת פניגר שאל, כרמית נעה שפיגלמן
המחקר הוגדר כמתמקד בגיל ההתבגרות, במטרה ללמוד מה המשמעות של גיל זה עבור מתבגרים. לאורך המפגשים נראה כי הנושא אינו זמין באופן מוצהר עבור המשתתפים. שאלות כמו 'מה זה גיל ...

בחינת שילוב תלמידים עם מוגבלות שכלית התפתחותית בישראל: מאפיינים עיקריים ומידת שביעות הרצון של הצוות החינוכי, של התלמידים ושל הוריהם

מק"ט 890-66-2018| מחברים נוספים: גלעדה אבישר
מחקר זה נעשה בסיוע קרן שלם. במחקר זה נבחנו תהליכי שילוב של תלמידים עם מוגבלות שכלית התפתחותית בקרב הצוות החינוכי, התלמידים עם מש"ה והוריהם. בנוסף נבחנו היבטים לימודיים, חברתיים והתנהגותיים ...

מציג 10 תוצאות מתוך 115
דילוג לתוכן