×
מציג 10 תוצאות מתוך 56

מדריך לתכנון והקמה של מעונות יום שיקומיים – 2022

*ייתכנו שינויים, יש לעקוב באתר אחר נוסח המדריך לפני הגשה סופית למשרד הרווחה ולקרנות
משרד הרווחה והביטחון החברתי, הקרן לפיתוח שירותים לנכים של המוסד לביטוח לאומי, קרן שלם ומשרד הבריאות מעדכנים גרסה לשנת 2022 למדריך הכולל הנחיות לתכנון מעונות יום שיקומיים והקמתם. זאת במטרה לקדם בניית ...

פרוגרמה לתכנון בניה ו/או שיפוץ מעונות יום שיקומיים מעודכנת לשנת 2022

*ייתכנו שינויים, יש לעקוב באתר אחר נוסח הפרוגרמה לפני הגשה סופית למשרד הרווחה ולקרנות
הפרוגרמה לקוחה מתוך המדריך לתכנון מעונות יום שיקומיים לשנת 2022

תפיסות חינוכיות של מנהלי בתי ספר, מפקחים ומובילי מדיניות חינוכית בנוגע לשילוב בוגרים עם מוגבלות שכלית בעבודה במסגרות חינוכיות

מק"ט 890-59-2018
מחקר זה נעשה במימון קרן שלם. שילוב בוגרים עם צרכים מיוחדים בחברה בכללותה ובמערכת החינוך בפרט מהווה אתגר תרבותי וחברתי שעל מנת להצליח בו, יש להכיר לעומק את עמדות האנשים ...

מדריך לתכנון פיזי של מרכזי יום ותמיכה לאנשים עם מוגבלות ברמת תפקוד נמוכה ומסגרות לאנשים מזדקנים עם מוגבלות

מעודכן לשנת 2022
מרכזי יום ותמיכה ומסגרות למזדקנים הינם מסגרות יומיות עבור אנשים (בגילאי 21+) עם מוגבלות פיסית, קוגניטיבית ואנשים על הרצף האוטיסטי, ברמת תפקוד טיפולית סיעודית, וכן מסגרות עבור אנשים מזדקנים (בגילאי ...

מסגרות לילדים עם מוגבלות בגיל הרך בחברה הערבית

מחברים נוספים : אתי וייסבלאי
מסמך זה נכתב לבקשת חה"כ סמי אבו שחאדה ומוצגים בו מידע ונתונים על ילדים עם מוגבלות בחברה הערבית במעונות יום שיקומיים ובגנים בחינוך המיוחד. האחריות על מערך המסגרות לילדים עם ...

התמודדות עם האתגר של מחסור במשאבים לפיתוח האוריינות בקרב בני נוער ומבוגרים עם מוגבלות שכלית

למתבגרים ומבוגרים עם מוגבלויות שכליות ברמה קלה עד בינונית, ההישג של הבניית משמעות מוצלחת מקריאת טקסטים, מחייב יישום ושימוש מותאם באסטרטגיות למידה ומשאבים לפיתוח אוריינות. הבחירה הזהירה והיישום של משאבים ...

אני והחבר'ה? תלמידים עם מוגבלות ויחסים חברתיים בתוך הקהילה הבית ספרית

מתוך סדרת הסרטונים : קהילה (מוגבלת) אתגרים והזדמנויות ביצירת קהילה מכילה - סדרת מפגשים פתוחים תשפ"א
במפגש עסקנו באופן בו המרחב הבית ספרי מאפשר (או מעכב) לתלמידים עם מוגבלויות לפתח יחסים חברתיים משמעותיים עם תלמידים ללא מוגבלות כמו גם בינם לבין עצמם. במסגרת הדיון עסקנו בתפקיד ...

הצעירים שלא נותנים למוגבלות השכלית לעצור אותם : 12 שנה לתואר הראשון

מתוך חדשות הערב 10.03.2021
הם צעירים עם תסמונות ומוגבלות שכלית, אבל לא נותנים לקשיים לעצור אותם ולומדים באוניברסיטה בתוכנית ייחודית, בסיומה יהיו זכאים לתואר ראשון. בעולם יש רק שלושה סטודנטים כאלה, בישראל יסיימו בקרוב ...

التصورات التربوية لمديري المدارس والمفتشين وقادة السياسة التربوية فيما يتعلق بدمج الخريجين ذوي المحدودية الذهنية في العمل في الأطر التربوية

رقم النموذج: 890-59-2018
تم تمويل هذه البحث من قبل مؤسسة كرن شاليم وكلية أحفا الأكاديمية. دمج الطلاب ذوي الاحتياجات الخاصة في نظام التعليم والمجتمع، هي عملية معقدة تمثل التصور/النظرة الاجتماعي للشركاء في المجتمع. ...

فحص دمج طلاب ذوي محدودية ذهنية تطورية باسرائيل: خصائص مركزية ومدى نسبة الرضا لدى الطاقم التربوي، الطلاب واهلهم.

رقم النموذج: 2018-66-890
تم هذا البحث بدعم من "صندوق شاليم" في العام الدراسي 2014-2015 تم دمج 58% من الطلاب مستحقي خدمات التعليم الخاص في اسرائيل داخل نظام التعليم العادي، ومن بينهم1% مع معدل ...

מציג 10 תוצאות מתוך 56
דילוג לתוכן