×
מציג 10 תוצאות מתוך 61

ההשפעה של ליצנים טיפוליים/רפואיים על המשחקיות של ילדים עם מוגבלות שכלית התפתחותית

מחברים נוספים : אמיתי שטרן, עינת אליזרוב
The effect of medical/therapeutic clowns on the playfulness of children with intellectual disabilities משחק הוא מרכיב חיוני בהתפתחות הילדים. לצד המוגבלות הקוגנטיבית, לילדים עם מוגבלות שכלית  קיים קושי במשחק וזאת ...

קיץ – חוברת לילדים הכי מיוחדים שיש

חוברת מונגשת לילדים צעירים
חוברת מונגשת לילדים צעירים בנושא של קיץ. בכתיבת התכנים לחוברת היה מעורב צוות רב מקצועי שכלל מרפאה בעיסוק, בלשנית וגרפיקאית המתמחה בעיצוב נגיש. הפעילויות בחוברת נבחרו מתוך תפיסה עיסוקית של מיומנויות החשובות ...

מדריך לתכנון והקמה של מעונות יום שיקומיים – 2022

משרד הרווחה והביטחון החברתי, הקרן לפיתוח שירותים לנכים של המוסד לביטוח לאומי, קרן שלם ומשרד הבריאות מעדכנים גרסה לשנת 2022 למדריך הכולל הנחיות לתכנון מעונות יום שיקומיים והקמתם. זאת במטרה לקדם בניית ...

סימני דרך – כרטיסי ניווט בעבודה עם תלמידים משתלבים

בשנים האחרונות עולה מספרם של התלמידים המשתלבים בכיתות של חינוך רגיל. אנשי חינוך מדווחים על קושי לתת מענה פרטני ומדויק לתלמידים עם מוגבלויות, בתוך כיתה גדולה ותוססת, ומבקשים לקבל כלים ...

תפיסות חינוכיות של מנהלי בתי ספר, מפקחים ומובילי מדיניות חינוכית בנוגע לשילוב בוגרים עם מוגבלות שכלית בעבודה במסגרות חינוכיות

מק"ט 890-59-2018
מחקר זה נעשה במימון קרן שלם. שילוב בוגרים עם צרכים מיוחדים בחברה בכללותה ובמערכת החינוך בפרט מהווה אתגר תרבותי וחברתי שעל מנת להצליח בו, יש להכיר לעומק את עמדות האנשים ...

מדריך לתכנון פיזי של מרכזי יום ותמיכה לאנשים עם מוגבלות ברמת תפקוד נמוכה ומסגרות לאנשים מזדקנים עם מוגבלות

מעודכן לשנת 2022
מרכזי יום ותמיכה ומסגרות למזדקנים הינם מסגרות יומיות עבור אנשים (בגילאי 21+) עם מוגבלות פיסית, קוגניטיבית ואנשים על הרצף האוטיסטי, ברמת תפקוד טיפולית סיעודית, וכן מסגרות עבור אנשים מזדקנים (בגילאי ...

אני שייך! מבט על קבוצות חברתיות מונחות בתוך בית הספר

השתלבות תלמידים עם מוגבלויות במערכת החינוך מהווה שדה רחב ומגוון, הן מבחינת ההטרוגניות של התלמידים המשתלבים במערכת הרגילה ורמת תפקודם, והן במודלים השונים של שילוב: שילוב של כיתה קטנה בבית ...

מסגרות לילדים עם מוגבלות בגיל הרך בחברה הערבית

מחברים נוספים : אתי וייסבלאי
מסמך זה נכתב לבקשת חה"כ סמי אבו שחאדה ומוצגים בו מידע ונתונים על ילדים עם מוגבלות בחברה הערבית במעונות יום שיקומיים ובגנים בחינוך המיוחד. האחריות על מערך המסגרות לילדים עם ...

התמודדות עם האתגר של מחסור במשאבים לפיתוח האוריינות בקרב בני נוער ומבוגרים עם מוגבלות שכלית

למתבגרים ומבוגרים עם מוגבלויות שכליות ברמה קלה עד בינונית, ההישג של הבניית משמעות מוצלחת מקריאת טקסטים, מחייב יישום ושימוש מותאם באסטרטגיות למידה ומשאבים לפיתוח אוריינות. הבחירה הזהירה והיישום של משאבים ...

מציג 10 תוצאות מתוך 61
דילוג לתוכן