×
מציג 10 תוצאות מתוך 47

فاعلية التدريب الصوتي لدى طلاب ذوي محدودية ذهنية متحدثي اللغة العربية والعبرية فيما يتعلق بازدواجية اللغة

رقم النموذج : 618| بارشاد : د. اوريت حتسروني
هذا البحث للحصول على ال لقب الثاني (الاطروحة) بدعم من "صندوق شاليم " تلعب القراءة دوراً مهماً في حياتنا اليومية. فهي تسهل وتساعد اداء الفرد في بيئته, تزيد من فرص ...

התמודדות עם האתגר של מחסור במשאבים לפיתוח האוריינות בקרב בני נוער ומבוגרים עם מוגבלות שכלית

למתבגרים ומבוגרים עם מוגבלויות שכליות ברמה קלה עד בינונית, ההישג של הבניית משמעות מוצלחת מקריאת טקסטים, מחייב יישום ושימוש מותאם באסטרטגיות למידה ומשאבים לפיתוח אוריינות. הבחירה הזהירה והיישום של משאבים ...

אני והחבר'ה? תלמידים עם מוגבלות ויחסים חברתיים בתוך הקהילה הבית ספרית

מתוך סדרת הסרטונים : קהילה (מוגבלת) אתגרים והזדמנויות ביצירת קהילה מכילה - סדרת מפגשים פתוחים תשפ"א
במפגש עסקנו באופן בו המרחב הבית ספרי מאפשר (או מעכב) לתלמידים עם מוגבלויות לפתח יחסים חברתיים משמעותיים עם תלמידים ללא מוגבלות כמו גם בינם לבין עצמם. במסגרת הדיון עסקנו בתפקיד ...

فحص دمج طلاب ذوي محدودية ذهنية تطورية باسرائيل: خصائص مركزية ومدى نسبة الرضا لدى الطاقم التربوي، الطلاب واهلهم.

رقم النموذج: 2018-66-890
تم هذا البحث بدعم من "صندوق شاليم" في العام الدراسي 2014-2015 تم دمج 58% من الطلاب مستحقي خدمات التعليم الخاص في اسرائيل داخل نظام التعليم العادي، ومن بينهم1% مع معدل ...

הצעירים שלא נותנים למוגבלות השכלית לעצור אותם : 12 שנה לתואר הראשון

מתוך חדשות הערב 10.03.2021
הם צעירים עם תסמונות ומוגבלות שכלית, אבל לא נותנים לקשיים לעצור אותם ולומדים באוניברסיטה בתוכנית ייחודית, בסיומה יהיו זכאים לתואר ראשון. בעולם יש רק שלושה סטודנטים כאלה, בישראל יסיימו בקרוב ...

בחינת שילוב תלמידים עם מוגבלות שכלית התפתחותית בישראל: מאפיינים עיקריים ומידת שביעות הרצון של הצוות החינוכי, של התלמידים ושל הוריהם

מק"ט 890-66-2018| מחברים נוספים: גלעדה אבישר
מחקר זה נעשה בסיוע קרן שלם. במחקר זה נבחנו תהליכי שילוב של תלמידים עם מוגבלות שכלית התפתחותית בקרב הצוות החינוכי, התלמידים עם מש"ה והוריהם. בנוסף נבחנו היבטים לימודיים, חברתיים והתנהגותיים ...

מדריך לתכנון והקמה של מעונות יום שיקומיים

נכון לשנת 2017, כ-2,800 פעוטות עם צרכים מיוחדים, בגיל חצי שנה עד 3 זוכים לטיפול שיקום וקידום בכ - 125 מסגרות מעון יום שיקומי הפרוסים בכל רחבי הארץ. המסגרות מפוקחות ...

הפעלת מסגרוֹת יוֹם-שׁהוּת-ארוֹך לילדים ובני נוער עם מוּגבּלוּת שכלית-התפתחוּתית אוגדן הדרכה

נכון לשנת 2016, כ-4,000 ילדים ובני נוער מקבלים שירות יוֹם-שׁהוּת-ארוֹך במסגרת השירות לטיפול בקהילה באגף לטיפול באדם עם מוגבלות שכלית-התפתחותית. השירות כולל 135 מסגרות בכל הארץ - טיפוליות וסיעודיות. בנוסף, ...

הזכות לשילוב בחינוך, מזרח לעומת מערב ירושלים | ד"ר תום גומפל

מפגש שני בסדרת מפגשי קולוקוויום "זכויות אדם של אנשים עם מוגבלויות". התקיים בתאריך 7.12.16, והועבר על ידי ד"ר תום גומפל, מרצה בכיר בביה"ס לחינוך, באוניברסיטה העברית. המפגש עסק בנושא "הזכות ...

יעילות האימון הפונולוגי בקרב תלמידים עם מוגבלות שכלית דוברי שפה עברית וערבית בהקשר של דיגלוסיה

מק"ט 618| בהנחיית: דר' אורית חצרוני
עבודת גמר זו לתואר שני (תזה) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם.   מחקר זה בחן את נושא הקריאה והתמקד בתחום הקריאה הפונולוגית בקרב תלמידים עם מוגבלות שכלית. מטרת המחקר הייתה ...

מציג 10 תוצאות מתוך 47
דילוג לתוכן