×
מציג 10 תוצאות מתוך 248

Postsecondary University Education Improves Intelligence of Adult Students with Intellectual Disability: A Preliminary Study השכלה גבוהה לסטודנטים עם מוגבלות שכלית תרמה לשיפור מנת מישכלם.

מחברים נוספים : שלומית שניצר, אלי וקיל
המחקר עוסק בסטודנטים עם מוגבלות שכלית (מש"ה) המשתתפים בפרוייקט  "עוצמות" -  שילוב אקדמי  בן  3  שלבים לבוגרים עם מש"ה, כדלהלן: שלב  א' - העשרה אקדמית מותאמת בקבוצה: סטודנטים בעלי מגבלה ...

A New Functional Screening Tool for Adults with Intellectual Disabilities (FST-ID): Its Construction, Validation and Use

Catalog # 890-277-2020| Supervised by: Prof. Meir Lotan and Prof. Daniel Sender Moran
This work was supported by a grant from Shalem Fund Intellectual disability (ID) is a dynamic phenomenon that can change during an individual’s lifetime. Therefore, a constant monitoring of function ...

Giftedness in a Population with Intellectual Disability in Visual Art – A Potential for Academic and Vocational Training

Catalog # 890-127-2019 | Other Author: Keren Berko
This work was supported by a grant from Shalem Fund The study's goal was to examine giftedness phenomenon in the field of visual art among adolescents (aged 16-21) with intellectual ...

תיקוף שאלון ה- “Mosh-Eat”לאיתור בעיות אכילה בקרב מבוגרים עם מגבלה שכלית התפתחותית

מק"ט 890-112-2021.1 | בהנחיית : פרופ' עינת גל
מחקר זה נעשה במימון קרן שלם. חוקרים מהחוג לריפוי בעיסוק באוניברסיטת חיפה ובקריה האקדמית אונו, במימון קרן שלם\ הקרן לפיתוח שירותים לאדם עם מוגבלות שכלית התפתחותית ברשויות המקומיות, ומשרד הרווחה ...

“מחוננות” באוכלוסייה עם מוגבלות שכלית בתחום האמנות החזותית – פוטנציאל להכשרה אקדמית ותעסוקתית

מק"ט 890-127-2019 | חוקרים נוספים : קרן ברקו
מחקר זה נעשה במימון קרן שלם. מטרת המחקר הנוכחי היתה לבדוק את תופעת הכישרונות הייחודיים בקרב מתבגרים (CA = 16-21) עם מוגבלות שכלית (להלן מש"ה) בתחום האומנות החזותית. השתתפו מתבגרים ...

מי ינגיש את המדרגות למגדל השן האקדמי: האם הדרישה לחומרי לימוד נגישים לסטודנטים עיוורים היא בקשה מוגזמת?

הסדר פשרה בתיק בין סטודנט עיוור למכללה בה הוא לומד מזכיר לנו כי בישראל של היום אנו רחוקים משוויון אמיתי עבור סטודנטים עם מוגבלות.   קרדיטים נוספים : מרכז מינרבה לזכויות ...

חמרים מקצועיים משבוע המודעות לחינוך המיני חברתי בחינוך המיוחד

החינוך המיני- חברתי נועד לתמוך ולחזק את היכולת של התלמיד, במטרה לאפשר ביטוי של מיניותו הטבעית באופן בריא ונכון להתפתחות האישית, ולסביבתו, וזאת על מנת לסייע ביצירת קשרים חברתיים ואישיים ...

מתווה לתכנון תוכניות ממוקדות אדם לבוגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית במסגרות חוץ ביתיות

המתווה מבוסס על ספרה על פרופ' חפציבה ליפשיץ
מטרת המתווה לתכנון תוכניות ממוקדות אדם לבוגרים עם מוגבלות שכלית ברמת תפקוד קלה-בינונית היא  להציע קווים מנחים מבוססי מחקר בעבור צוותי הדרכה במסגרות חוץ ביתיות בעבודתם הפרטנית עם אוכלוסיה זו. ...

בנייה, תיקוף ושימוש בכלי סקר תפקודי חדש עבור בוגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית (מש”ה)

מק"ט 890-277-2020| בהנחיית : פרופ' מאיר לוטן ופרופ' דניאל סנדר מורן
עבודת גמר זו לתואר שלישי (דוקטורט) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם. מוגבלות שכלית התפתחותית (מש"ה), הינה בעלת אופי דינאמי עם אפשרות לשינויים תפקודיים במהלך החיים. לכן, קיים צורך לעקוב באופן ...

שירותים חברתיים בקהילה לאנשים עם מוגבלות

מחברים נוספים : יעל קורן, נורית גדג, מריאלה יאבו
מטרת הסקירה היא לסייע למינהל מוגבלויות במשרד הרווחה והביטחון החברתי ללמוד על שירותים חברתיים בקהילה לבני 18 ומעלה עם מוגבלות במדינות בעולם, בשישה תחומי שירותים: 1. סיוע וליווי אישיים 2. ...

מציג 10 תוצאות מתוך 248