×
מציג 10 תוצאות מתוך 51

אינטליגנציה רגשית והון פסיכולוגי: השוואה בין בוגרים עם מוגבלות שכלית לבין בוגרים עם התפתחות תקינה

מק"ט 890-152-2019| בהנחיית: פרופ' חפציבה ליפשיץ והב
עבודת גמר זו לתואר שני (תזה) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם. המושג "אינטליגנציה רגשית" הוגדר לראשונה על ידי Salovey and Mayer  וחילקו אותו לארבעה מרכיבים: תפיסה, שימוש, הבנה וניהול רגשות ...

Emotional Intelligence and Psychological Capital: A Comparison between Adults with Intellectual Disabilities and Adults with Typical Development

Catalog # 890-152-2019| Supervised by: Prof. Hefziba Lifshitz-Vahav
This work was supported by a grant from Shalem Fund. Over the years the emotional component has been completely absent from the definition of intellectual disability and these resources, emotional ...

Born To Challenge. Adjustment and Personal Growth of Adults Raised by a Parent with a Mental or an Intellectual Disability

Catalog #640| Supervised by: Prof. Liora Findler
This work was supported by a grant from Shalem Fund Progress in the discourse and legislation concerning the human rights of people with disabilities has led to the realization of ...

ביטוייה של אוריינטציה הומניסטית בתפיסת ובהתייחסותם של נותני שירותים המלווים ותומכים באנשים עם מש"ה ובתפיסתם של מקבלי השירותים את עצמם ואת חייהם

מק"ט 890-83-2018| מחברים נוספים: רן נוימן, נירית קרני וייזר
מחקר זה נעשה בסיוע קרן שלם. במחקר הנוכחי נבדק עד כמה מחלחלת האוריינטציה ההומניסטית לתפיסתם של נותני השירותים העובדים עם אנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית (מש"ה) ולתפיסה של מקבלי השירותים ...

The expression of a humanist orientation in the perception and attitude of service providers who accompany and support people with IDD and in the perception of service recipients regarding their abilities and their lives

Catalog # 890-83-2018| Other authors: Nirit Karni Vizer, Ran Neuman
This work was supported by a grant from Shalem Fund working with people with Intellectual Developmental Disability, IDD, and the relationship between him and the recipient of his support. In ...

Emotional Intelligence and Psychological Capital: A Comparison between Adults with Intellectual Disabilities and Adults with Typical Development

Catalog # 890-152-2019| Supervised by: Prof. Hefziba Lifshitz Vahav
This work was supported by a grant from Shalem Fund Over the years the emotional component has been completely absent from the definition of intellectual disability and these resources, emotional ...

עולמם הרגשי והחברתי של מתבגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית: מחקר בדרמה תרפיה לאור עקרונות המחקר המשתף

מחברים נוספים : רינת פניגר שאל, כרמית נעה שפיגלמן
המחקר הוגדר כמתמקד בגיל ההתבגרות, במטרה ללמוד מה המשמעות של גיל זה עבור מתבגרים. לאורך המפגשים נראה כי הנושא אינו זמין באופן מוצהר עבור המשתתפים. שאלות כמו 'מה זה גיל ...

בחינת שילוב תלמידים עם מוגבלות שכלית התפתחותית בישראל: מאפיינים עיקריים ומידת שביעות הרצון של הצוות החינוכי, של התלמידים ושל הוריהם

מק"ט 890-66-2018| מחברים נוספים: גלעדה אבישר
מחקר זה נעשה בסיוע קרן שלם. במחקר זה נבחנו תהליכי שילוב של תלמידים עם מוגבלות שכלית התפתחותית בקרב הצוות החינוכי, התלמידים עם מש"ה והוריהם. בנוסף נבחנו היבטים לימודיים, חברתיים והתנהגותיים ...

החיים בקהילה בעיני צעירים עם מוגבלות שכלית

סיכום ממצאי מחקר אורך
" תזכרו לחגוג ציוני דרך, גם כשאתם מתכוננים להמשך שלה" נלסון מנדלה להורדת הקובץ בפורמט PDF   לעיון במחקר המלא        

החיים בקהילה בעיניהם של צעירים עם מוגבלות שכלית התפתחותית

מק"ט 139| מחברים נוספים: אריה רימרמן, מלכה מרגלית
מחקר זה נעשה בסיוע קרן שלם. דו"ח זה מציג ממצאי חמש שנות מחקר-אורך אשר בחן את החיים בקהילה כפי שהם נתפסים על ידי צעירים עם מוגבלות שכלית התפתחותית והוריהם, תוך ...

מציג 10 תוצאות מתוך 51
דילוג לתוכן