×
מציג 10 תוצאות מתוך 73

מסגרות לילדים עם מוגבלות בגיל הרך בחברה הערבית

מחברים נוספים : אתי וייסבלאי
מסמך זה נכתב לבקשת חה"כ סמי אבו שחאדה ומוצגים בו מידע ונתונים על ילדים עם מוגבלות בחברה הערבית במעונות יום שיקומיים ובגנים בחינוך המיוחד. האחריות על מערך המסגרות לילדים עם ...

התמודדות עם האתגר של מחסור במשאבים לפיתוח האוריינות בקרב בני נוער ומבוגרים עם מוגבלות שכלית

למתבגרים ומבוגרים עם מוגבלויות שכליות ברמה קלה עד בינונית, ההישג של הבניית משמעות מוצלחת מקריאת טקסטים, מחייב יישום ושימוש מותאם באסטרטגיות למידה ומשאבים לפיתוח אוריינות. הבחירה הזהירה והיישום של משאבים ...

אני והחבר’ה? תלמידים עם מוגבלות ויחסים חברתיים בתוך הקהילה הבית ספרית

מתוך סדרת הסרטונים : קהילה (מוגבלת) אתגרים והזדמנויות ביצירת קהילה מכילה - סדרת מפגשים פתוחים תשפ"א
במפגש עסקנו באופן בו המרחב הבית ספרי מאפשר (או מעכב) לתלמידים עם מוגבלויות לפתח יחסים חברתיים משמעותיים עם תלמידים ללא מוגבלות כמו גם בינם לבין עצמם. במסגרת הדיון עסקנו בתפקיד ...

הצעירים שלא נותנים למוגבלות השכלית לעצור אותם : 12 שנה לתואר הראשון

מתוך חדשות הערב 10.03.2021
הם צעירים עם תסמונות ומוגבלות שכלית, אבל לא נותנים לקשיים לעצור אותם ולומדים באוניברסיטה בתוכנית ייחודית, בסיומה יהיו זכאים לתואר ראשון. בעולם יש רק שלושה סטודנטים כאלה, בישראל יסיימו בקרוב ...

التصورات التربوية لمديري المدارس والمفتشين وقادة السياسة التربوية فيما يتعلق بدمج الخريجين ذوي المحدودية الذهنية في العمل في الأطر التربوية

رقم النموذج: 890-59-2018
تم تمويل هذه البحث من قبل مؤسسة كرن شاليم وكلية أحفا الأكاديمية. دمج الطلاب ذوي الاحتياجات الخاصة في نظام التعليم والمجتمع، هي عملية معقدة تمثل التصور/النظرة الاجتماعي للشركاء في المجتمع. ...

فحص دمج طلاب ذوي محدودية ذهنية تطورية باسرائيل: خصائص مركزية ومدى نسبة الرضا لدى الطاقم التربوي، الطلاب واهلهم.

رقم النموذج: 2018-66-890
تم هذا البحث بدعم من "صندوق شاليم" في العام الدراسي 2014-2015 تم دمج 58% من الطلاب مستحقي خدمات التعليم الخاص في اسرائيل داخل نظام التعليم العادي، ومن بينهم1% مع معدل ...

בחינת שילוב תלמידים עם מוגבלות שכלית התפתחותית בישראל: מאפיינים עיקריים ומידת שביעות הרצון של הצוות החינוכי, של התלמידים ושל הוריהם

מק"ט 890-66-2018| מחברים נוספים: גלעדה אבישר
מחקר זה נעשה בסיוע קרן שלם. במחקר זה נבחנו תהליכים שילוב של תלמידים עם מוגבלות שכלית התפתחותית בקרב החינוכי, מעניקה עם מש"ה והוריהם. בנוסף נבחנו היבטים לימודיים, חברתיים והתנהגותיים של ...

הרפורמה בחינוך המיוחד – יישום תיקון מס’ 11 לחוק חינוך מיוחד

ביולי 2018 אישרה הכנסת את תיקון מס' 11 לחוק חינוך מיוחד, התשמ"ח– 1988 . תיקון זה הוא מרכיב מרכזי ברפורמה בחינוך המיוחד שהמשרד מקדם בשנים האחרונות, והוא מלווה בביקורת חריפה ...

מערכת החינוך המיוחד

סקירה תמציתית זו מוגשת לוועדת החינוך, התרבות והספורט של הכנסת לרגל תחילת עבודת  הוועדה בכנסת ה ה-21 , כחלק מסדרת מסמכי מבוא הנכתבים במרכז המחקר והמידע של הכנסת בנושאי חינוך ...

אשנב למסגרות חיים

סרטון המציג הצצה למסגרות שונות לאנשים עם מוגבלות שכלית מילדות ועד בגרות. הסרטון הופק במסגרת הקורס המקוון : הטיפול באדם עם מוגבלות שכלית התפתחותית הסרטון הופק על ידי חברת Lnet ...

מציג 10 תוצאות מתוך 73