×

ניוזלטר קרן שלם

/Pulseem/ClientImages/10122///%D7%A7%D7%A8%D7%9F-%D7%A9%D7%9C%D7%9D_%D7%99%D7%93%D7%A2-%D7%A9%D7%9C%D7%9D-13-%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%96%D7%9C%D7%98%D7%A8_header.jpg
/Pulseem/ClientImages/10122///%D7%A7%D7%A8%D7%9F-%D7%A9%D7%9C%D7%9D_%D7%99%D7%93%D7%A2-%D7%A9%D7%9C%D7%9D13%D7%94%D7%A9%D7%AA%D7%9C%D7%9E%D7%95%D7%AA.jpg
אם עוד לא נרשמתם
אז מהרו להירשם !

 

ההשתלמות השנתית של קרן שלם ומרכז השלטון המקומי
שתיערך בימים שלישי ורביעי | ה'-ו' בכסלו | 9-10 בנובמבר 2021
במלון "ורט" נתניה

 

בואו להכיר את לילך!

 

לילך, היא לומדה מקוונת וחינמית לבריאות האישה שהופקה על ידי קרן שלם, משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים ומועצת הבריאות, במטרה להעלות את המודעות הציבורית לבדיקות גילוי מוקדם לשמירה על בריאותן של נערות ונשים ובדגש על אוכלוסיות מיוחדות והכל בשפה פשוטה וברורה.
לילך היא אותה אישה או נערה, שהולכת למרפאת נשים ונבדקת ללא מושג ברור על המתרחש בעת הבדיקות ואת מטרתן. בלומדה שלוש דמויות עיקריות: לילך, המלווה קרן והרופאה מרים שממחישות לצופה את ההליך הרפואי והבדיקות. הלומדה כוללת גם מבדק בקיאות עצמי לאחר כל סרטון וכן, שאלות נפוצות.

 

⭐לומדת לילך מוגשת בשפות עברית, ערבית, רוסית ואמהרית בהתאמה תרבותית, כולל קריינות וכתוביות, גם למגזר החרדי. בואי לפגוש את לילך, קרן ומרים בפלטפורמה הדיגיטלית.

 

/Pulseem/ClientImages/10122///%D7%A7%D7%A8%D7%9F-%D7%A9%D7%9C%D7%9D_%D7%99%D7%93%D7%A2-%D7%A9%D7%9C%D7%9D-13_%D7%9C%D7%99%D7%9C%D7%9A.jpg
/Pulseem/ClientImages/10122///%D7%95%D7%99-%D7%92%D7%95%D7%91.jpg
איך פותחים שיח בנושא התנהגויות מתאימות ולא מתאימות בעולם העבודה עם אנשים עם צרכים מיוחדים? ואיך משפרים את הקיים?

 

אין לנו נוסחת קסם אבל יש לנו את מיזם וי-ג'וב!
הפרויקט, ביוזמת קרן שלם בשיתוף משרד הרווחה והביטחון החברתי ויפעת בן רפאל מרפאה בעיסוק ומומחית בעבודה עם אנשים עם מוגבלות שכלית.

 

במהלך הפרויקט משלב מפגשים קבוצתיים במסגרות התעסוקה עם כלי עדכני ומבוסס ראיות – וידאו מודלינג: סרטונים המציגים סיטואציות חברתיות בשילוב עם משחק תפקידים של המשתתפים, דיון על נקודות המבט של הסובבים אותנו והצגת פתרונות המכילים עקרונות של סנגור עצמי. שימוש בכלים אלו בעבר, יצר שיפור מובהק אצל אנשים עם מגבלה קוגניטיבית, במיומנויות חשובות בעולם העבודה- דחיית סיפוקים, התמודדות עם טעויות ועוד.

 

לכל הטוב הזה התווסף אתר אינטרנט, חוברות ואפילו סרטון הדרכה.

 

 

מנהלים, רכזי טיפול ותוכניות אישיות, ועו"ס במסגרות,
וגם- רכזים אקדמיים, מרצים, וסטודנטים לעתיד

 

מתכננים את מערך השיעורים באקדמיה לשנה הבאה?
בונים את תכנית ההדרכות לצוות במסגרת?
לקראת פתיחת שנת הלימודים ושנת הפעילות במסגרות, אל תשכחו להציץ במארז חומרי ההדרכה באתר קרן שלם.
המארז כולל מגוון רחב של מצגות, סרטונים, תקצירי מחקרים ועוד… בתחום המוגבלות השכלית בפרט ומוגבלויות בכלל.

 

 

/Pulseem/ClientImages/10122///%D7%9E%D7%90%D7%A8%D7%96-%D7%97%D7%95%D7%9E%D7%A8%D7%99-%D7%94%D7%93%D7%A8%D7%9B%D7%94_2.jpg
/Pulseem/ClientImages/10122///%D7%9C%D7%94%D7%A0%D7%92%D7%A9%D7%AA%20%D7%9E%D7%99%D7%93%D7%A2%20%D7%9E%D7%95%D7%93%D7%9C2.jpg.png
מטפלים ומדריכים בטיפול ישיר
המידע הזה הוא בשבילכם!
חוברות העשרה בתחומים שונים שיסייעו לכם להיות
מטפל/ת ומדריך/ה מקצועי יותר וכן לספק שירות מיטבי.

 

מבוא להתנהגות מאתגרת

 

 

מיניות וזוגיות

 

 
מחקרים חדשים
/Pulseem/ClientImages/10122///%D7%94%D7%96%D7%93%D7%A7%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%A4%D7%97%D7%94.jpg
הזדקנות המשפחה לצד אדם עם מוגבלות שכלית התפתחותית בחברה החרדית בדיור ביתי ובדיור חוץ ביתי: צרכים מול משאבים מנקודת מבט אקולוגית

 

מחקרם של פרופ' טובה בנד וינטר-שטיין וד"ר אלון זמיר מהמחלקה לגרנטולוגיה באונ' חיפה.

 

המחקר מדגיש את הצורך לפתח עבור משפחות אלה מעטפת שירותים מותאמת ורגישה ברמה התרבותית, תוך העלאת הצעות אופרטיביות הנוגעות לצרכים והמשאבים השונים של משפחות הדיור הביתי והדיור החוץ-ביתי.

 

 

חיפוש עזרה וצמיחה אישית בקרב הורים לילדים עם מוגבלות שכלית התפתחותית

 

עבודת הדוקטורט של עירא שטרן בהנחייתה של פרופ' שירלי ורנר, מבית הספר לעו"ס באונ' העברית בירושלים.

 

ממצאי המחקר מקדמים את ההבנה בנוגע לגורמים אשר עשויים לקדם שני נושאים אלו בקרב הורים לילדים עם מוגבלות שכלית.
עיסוק בתחום זה עשוי להקל על תפקידם כמטפלים עיקריים בילדיהם וכפועל יוצא, לסייע בשיפור איכות חייהם וחיי ילדיהם.

 

/Pulseem/ClientImages/10122///%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A9-%D7%A2%D7%96%D7%A8%D7%94-%D7%95%D7%A6%D7%9E%D7%99%D7%97%D7%94.jpg
/Pulseem/ClientImages/10122///%D7%AA%D7%A4%D7%99%D7%A1%D7%AA%D7%9D-%D7%A9%D7%9C-%D7%9E%D7%A7%D7%91%D7%9C%D7%99-%D7%94%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA%D7%99%D7%9D-%D7%90%D7%AA-%D7%A2%D7%A6%D7%9E%D7%9D-%D7%95%D7%90%D7%AA-%D7%97%D7%99%D7%99%D7%94%D7%9D.jpg
ביטוייה של אוריינטציה הומניסטית בתפיסת ובהתייחסותם של נותני שירותים המלווים ותומכים באנשים
עם מש"ה ובתפיסתם של מקבלי השירותים את עצמם ואת חייהם

 

מחקרם של פרופ' שונית רייטר, ד"ר רן נוימן וד"ר נירית קרני וייזר, הפקולטה לחינוך, אונ' חיפה

 

מהמחקר עלה כי התפיסה ההומניסטית מחלחלת באופן חלקי אל 'השדה'. נראה כי על מנת לבסס את השפעתה יש למקד את הכשרת הצוותים התומכים בדרכים שבהן הם יכולים לעודד תחושת מסוגלות אצל מקבלי השירותים שלהם ולבנות מערכת יחסים הדדית המושתתת על שותפות.

 

 

/Pulseem/ClientImages/10122///91cb0d4902ce41968b8d926c5e0dbb8d.jpg
פברואר 2014
מרץ 2014
יוני 2014
נובמבר 2014
מאי 2015
נובמבר 2015
מאי 2016
נובמבר 2016
מאי 2017
נובמבר 2017
יוני 2018
ינואר 2021
אוקטובר 2021
פברואר 2018
יולי 2017
נובמבר 2016
ינואר 2016
אפריל 2015
אוקטובר 2014
יוני 2014
גיליון 30
ספטמבר 2013
אפריל 2013
ספטמבר 2012
מרץ 2012
גיליון 26
ספטמבר 2011
גיליון 25
מרץ 2011
גיליון 24
ספטמבר 2010
גיליון 23
מרץ 2010
גיליון 22
ספטמבר 2009
גיליון 21
מרץ 2009
גיליון 20
ספטמבר 2008
גיליון 19
מאי 2008
גיליון 18
ספטמבר 2007
גיליון 17
מרץ 2007
גיליון 16
ספטמבר 2006
דילוג לתוכן