הפרוגרמה לקוחה מתוך המדריך לתכנון מעונות יום שיקומיים לשנת 2022
פריטים קשורים
למידה באמצעות ספר דיגיטלי מונגש מבוסס מודל ה- UDL (Universal Design for Learning) בקרב מתבגרים ומבוגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית
Learning Via an Accessible Digital Book Based on the UDL (Universal Design for Learning) Model among Adolescents and Adults with Intellectual Developmental Disabilities
Findings Report from a Survey on the Need for Additional Emotional Support Services for Toddlers with Disabilities in Rehabilitative Daycare Centers
תאריך: 29/04/2025
|
מוסד: Michlol - the Evaluation and Measurement Unit of the Shalem Fund
|
המחבר: Adi Levi Vered
תגיות לפריט זה: היבטים רגשיים (דימוי עצמי) | היחידה המשפחתית | חינוך | חקיקה וזכויות | מחקר של קרן שלם | מטפלים וצוות | עובדים סוציאליים | פעוטות
להמשך קריאה >
ממצאי סקר בנושא: צורך בתוספת מענה רגשי לסל השירותים עבור פעוטות עם מוגבלות במעונות יום שיקומיים
תגיות לפריט זה: היבטים רגשיים (דימוי עצמי) | היחידה המשפחתית | חינוך | חקיקה וזכויות | מחקר של קרן שלם | מטפלים וצוות | עובדים סוציאליים | פעוטות
להמשך קריאה >
"במאקרו הרעיון הוא מאוד נכון, אך המצב הנוכחי לא אידיאלי": עמדותיהן של מנהלות בתי ספר כלפי המעבר למדיניות ההכלה וההשתלבות
العلاقة بين تدفقات الدم الشاذة في الشريان الدماغي الأوسط والشريان السري في نهاية الحمل والاضطراب العصبي التطوري المستقبلي
תאריך: 21/10/2024
|
מוסד: وحدة الموجات فوق الصوتية النسائية، مستشفى "ليس" للولادة، المركز الطبي تل أبيب على اسم سوراسكي، جامعة تل أبيب
|
המחבר: البروفيسور ياعل لايتنر