עבודת גמר לתואר M.ED באוריינות חזותית בחינוך במכללת סמינר הקיבוצים. המחקר עוסק בתכנון וחידוש חצרות אשכול גנים בחינוך המיוחד לילדים עם לקויות קוגנטיביות, מוטוריות וחושיות
פריטים קשורים
בדיקת יעילות תכנית הכשרה למרפאים בעיסוק בחינוך המיוחד לפיתוח יכולות להעברת ידע והובלת יוזמות לקידום התערבות ממוקדת-השתתפות עבור תלמידים עם מוגבלויות
Examining the Effectiveness of a Training Program for Occupational Therapists in Special Education to Develop Knowledge Translation Capabilities and Lead Initiatives for Promoting Participation-Focused Intervention for Students with Disabilities
موضوع البحث: التعلّم باستخدام كتاب رقمي ميسَّر مبني على نموذج التصميم الشامل للتعلّم (UDL) لدى مراهقين وبالغين ذوي محدودية ذهنية تطورية
למידה באמצעות ספר דיגיטלי מונגש מבוסס מודל ה- UDL (Universal Design for Learning) בקרב מתבגרים ומבוגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית
Learning Via an Accessible Digital Book Based on the UDL (Universal Design for Learning) Model among Adolescents and Adults with Intellectual Developmental Disabilities
Findings Report from a Survey on the Need for Additional Emotional Support Services for Toddlers with Disabilities in Rehabilitative Daycare Centers
תאריך: 29/04/2025
|
מוסד: Michlol - the Evaluation and Measurement Unit of the Shalem Fund
|
המחבר: Adi Levi Vered
תגיות לפריט זה: היבטים רגשיים (דימוי עצמי) | היחידה המשפחתית | חינוך | חקיקה וזכויות | מחקר של קרן שלם | מטפלים וצוות | עובדים סוציאליים | פעוטות
להמשך קריאה >
ממצאי סקר בנושא: צורך בתוספת מענה רגשי לסל השירותים עבור פעוטות עם מוגבלות במעונות יום שיקומיים
תגיות לפריט זה: היבטים רגשיים (דימוי עצמי) | היחידה המשפחתית | חינוך | חקיקה וזכויות | מחקר של קרן שלם | מטפלים וצוות | עובדים סוציאליים | פעוטות
להמשך קריאה >
"במאקרו הרעיון הוא מאוד נכון, אך המצב הנוכחי לא אידיאלי": עמדותיהן של מנהלות בתי ספר כלפי המעבר למדיניות ההכלה וההשתלבות
العلاقة بين تدفقات الدم الشاذة في الشريان الدماغي الأوسط والشريان السري في نهاية الحمل والاضطراب العصبي التطوري المستقبلي
תאריך: 21/10/2024
|
מוסד: وحدة الموجات فوق الصوتية النسائية، مستشفى "ليس" للولادة، المركز الطبي تل أبيب على اسم سوراسكي، جامعة تل أبيب
|
המחבר: البروفيسور ياعل لايتنر