×
מציג 10 תוצאות מתוך 213

מיכל אונגר – לגדל ילדה עם מוגבלות שכלית

סרטון המציג את הזוית המשפחתית בגידול ילדה עם מוגבלות שכלית דרך סיפורה של מיכל אונגר אמה של של יולי, נערה בת 14 עם מוגבלות שכלית הסרטון הופק במסגרת הקורס המקוון ...

השפעת פעילות גופנית על השמנה ותפיסת איכות חיים בקרב בעלי מוגבלות שכלית בישראל

בהנחיית : ד"ר מיה רגב
עבודת גמר במסגרת בית הספר לבריאות הציבור, מגמת קידום בריאות בישראל כיום ישנה מודעות רבה לשיפור בריאותם ואיכות חייהם של בעלי מובלות שכלית. כמו כן, קיימת מודעות רבה לפעילות גופנית ...

חווית ההאכלה והאכילה – חוברת הדרכה לעבודה עם אנשים עם מוגבלות

אכילה הנה צורך קיומי בחייו של כל אדם, ובנוסף, האכילה מהווה אירוע מהנה וחוויה חברתית. היא גם חוויה המאגדת בתוכה אלמנטים נוספים כגון: עצמאות לעומת תלות, קשר ותקשורת הדדיים, הכלה, ...

הצד השני של הטיפול: מוגבלות, נורמליות ועריצות השיקום – עם נורמן קונץ

קטע מהריאיון :"המדרגות לא מובילות לשום מקום!" מחשבותיו של מסנגר עצמי על שירותיהם של אנשי המקצוע ועל השפעתם על אנשים עם מוגבלויות – ראיון עם נורמן קונץ ריאיון מובנה למחצה ...

ללכת על המים: השפעות תכנית התערבות תנועתית במים על סיכון לנפילות ויכולות קוגניטיביות-מילוליות באוכלוסייה מזדקנת עם מוגבלות שכלית התפתחותית

מק"ט 152 | מחברים נוספים: ישעיהו הולצר, מיכל ניסים
 מחקר זה נעשה בסיוע קרן שלם. במחקר זה נבדקה ההשפעה של פעילות תנועתית מובנית במים על סיכון לנפילות ויכולות מילוליות-קוגניטיביות בקרב מזדקינים בעלי מש"ה. אוכלוסיית מחקר כללי 41 מזדקינים עם ...

הערכת תרומת השימוש במתודולוגיית סיעור מוחות בנושא האכלת אנשים עם מש״ה

מק"ט 215 | מחברים נוספים : מיה סבג
 מחקר בנושא בדיקת רטרוספקטיבית של משתתפים במפגש סיעור מוחות בנושא חוית האכלה של אנשים עם הקיימות שכלית, אשר התקיים כחלק ממהלכי יישום של מחקר שנעשה בנושא במטרה לבחון כיצד ניתן ...

תדריך ניהול טיפול באנשים עם תסמונת פיקא

מחברים נוספים : ענת פרנק, חיה יוסף, נילי בן דור
תסמונת פיקא היא הפרעת אכילה המוגדרת כבליעה מתמשכת של חומרים לא אכילים במשך חודש לפחות. מדובר בתסמונת מורכבת, עם ביטויים מסכני חיים, המצריכים הערכות ותשומת לב של כלל המעורבים בטיפול ...

خصائص لغوية واتصالية في مهام انتاج مختلفة لدى مستخدمي الاتصال الداعم والبديل ذوي الخبرة

رقم النموذج: 620| بارشاد: بروفيسور عيريت مئير، د.طال ليفيل
هذا البحث ( الاطروحة) للحصول على اللقب الثاني بدعم من "صندوق شاليم يستند الاشخاص ذوي احتياجات اتصالية معقّدة حيث يكون نطقهم غير وظيفي إلى نهج التدخل المعروف بأسم الاتصال الداعم ...

كيف يتعامل مستخدمي الاتصال الداعم والبديل مع النواقص المعجمية؟

رقم النموذج: 621| بإرشاد: بروفيسور عيريت مئير، د.طال ليبا ل
تمت هذه الدراسة (الاطروحة) للحصول على اللقب الثاني بدعم من "صندوق شاليم" يتيح الاتصال الداعم والبديل (AAC) الفرصة للأشخاص ذوي احتياجات اتصال مركبة بالاتصال مع البيئة المحيطة والاشتراك الفعال في ...

כיצד מתמודדים משתמשי תקשורת תומכת וחליפית עם מחסרים לקסיקליים?

מק״ט 621 | מנחים: פרופ׳ עירית מאיר, ד״ר טל לבל
 עבודת גמר זו לתואר שני (תזה) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם מטרת המחקר לתאר ולנתח כיצד מתמודדים משתמשי תת"ח בוגרים ומנוסים עם מחסרים לקסיקליים (מילה שחסרה בלוח התקשורת) מבחינת אסטרטגיות ...

מציג 10 תוצאות מתוך 213