×
מציג 10 תוצאות מתוך 52

הקשר בין סטיגמה ואמון במוסדות המדינה לצריכת שירותים בקרב הורים ערבים לילדים עם מוגבלות שכלית התפתחותית

מק"ט 890-708-2023 | בהנחיית : ד"ר ליה לוין
מחקר זה נעשה בסיוע קרן שלם. המחקר הנוכחי בוחן את הקשר בין סטיגמה מופנמת, אמון במוסדות המדינה, ושימוש בשירותים ציבוריים בקרב הורים לילדים עם מוגבלות שכלית התפתחותית (מש"ה) בחברה הערבית ...

Relationship between stigma and trust in institutions and consumption of services among Arab parents of children with intellectual disabilities

Catalog # 890-780-2023| Supervised by: Dr. Lia Levin
This work was supported by a grant from Shalem Fund This study examines the relationship between internalized stigma, trust in state institutions, and public service utilization among Arab parents of ...

מדד ההכללה ה- 8 של אקים לשנת 2023 של אנשים עם מוגבלות שכלית בחברה הישראלית – השפעת מלחמת חרבות ברזל

מחברים נוספים : קרן דרור, רגינה אינויאטוב
במסמך זה יוצג מדד ההכללה של אקים (אקים, 2023 ) שהיוזמה שלו החלה בשנת 2012 . המדד נועד לבחון את מידת ההכללה של אנשים עם מוגבלות שכלית ובני משפחותיהם בחברה ...

קוהרנטיות, אופטימיות רגשות ותמיכה חברתית של אחאים בגילאי הבגרות המתהווה כמנבאי קבלה של אחיהם עם תסמונת דאון

מק"ט 890-661-2021
מחקר זה נעשה בסיוע קרן שלם. מחקר זה בחן, באמצעות מחקר משולב-שיטות, את קבלתם של ילדים עם תסמונת דאון על ידי האחאים שלהם בגיל הבגרות המתהווה. במחקר כמותי בהשתתפות מדגם ...

Sense of coherence, optimism, emotions, and social support of emerging adult siblings as predictor of acceptance of their siblings with Down Syndrome

Catalog # 890-661-2021
This work was supported by a grant from Shalem Fund This study employed both quantitative and qualitative methods to examine the acceptance of individuals with Down Syndrome (DS) by their ...

تقييم المرحلة الثانية من مشروع “الشرارة-نتسيتسوت” – (تنفيذ المبادرات على أرض الواقع) بعد عام من انتهاء التدريب

رقم النموذج: 890-672-2022
أُجريت هذه الدراسة بواسطة وحدة مكلول - بحث وتقييم، , صندوق شاليم. تم تطوير مبادرة "الشرارة" بهدف تدريب المبادرين والمبادرات من السلطات المحلية والإقليمية على تطوير مبادرات جديدة لتعزيز أنشطة ...

תראו אותי! – סביבת למידה מקוונת להגברת המודעות לטיפוח והיגיינה אישית לאנשים עם מגבלה קוגניטיבית

לומדת תראו אותי! הינה סביבת למידה מקוונת המיועדת לאנשים עם מוגבלות שכלית או מגבלה קוגניטיבית. זוהי סביבה אינטראקטיבית שמטרתה לארגן ידע בתחומי הטיפוח וההיגיינה ולהנגיש אותו באופן חווייתי. סביבת הלמידה ...

הערכת מיזם זרקור

מק"ט 890-669-2022 | מחברים נוספים : אילה ליאור
מחקר הערכה זה נעשה ע"י מכלול- יח' הערכה ומחקר של קרן שלם. מיזם "זרקור" נולד מתוך הרציונל שחשיפה, הסברה והכרות אישית מפחיתים חששות ופחדים, מגבירים אמפטיה, ויכולים לתרום להבנה, להכלה ...

تقييم مبادرة “זרקור”

رقم النموذج: 2022-669-890 | مؤلفون إضافيون: إيلا ليئور
أجريت هذه الدراسة بتمويل من “صندوق شاليم” المشروع "זרקור" نشأ من فهم أن التعرض، التوضيح، والتعارف الشخصي يمكن أن يقلل من المخاوف والهلع، ويزيد من التعاطف، ويساهم في فهم ودمج ...

מיזם ניצוצות-הערכת שלב יישום היוזמות

מק"ט 890-672-2022 | מחברים נוספים : אילה ליאור
מחקר הערכה זה נעשה ע"י מכלול- יח' הערכה ומחקר של קרן שלם. מיזם ‘ניצוצות’ פותח במטרה להכשיר יזמים ויזמיות העובדים ברשויות, לפיתוח יוזמות הסברה, חשיפה ושילוב של אנשים עם מוגבלויות ...

מציג 10 תוצאות מתוך 52