×
מציג 10 תוצאות מתוך 48

מרכזי יום לא.נשים עם מוגבלות בינונית/קשה : סקירת ספרות

חשיבות מרכזי היום משמעותית במיוחד עבור א.נשים שהמוגבלות שלהם אינה מאפשרת (עדין) תעסוקה והשתלבות במרחב שאינו מונגש ומותאם. מרכזי יום יכולים לראות את עיקר תפקידם כטיפול, פנאי, פיתוח אישי, עיסוק ...

הערכת מיזם זרקור

מק"ט 890-669-2022 | מחברים נוספים : אילה ליאור
מחקר הערכה זה נעשה ע"י מכלול- יח' הערכה ומחקר של קרן שלם. מיזם "זרקור" נולד מתוך הרציונל שחשיפה, הסברה והכרות אישית מפחיתים חששות ופחדים, מגבירים אמפטיה, ויכולים לתרום להבנה, להכלה ...

تقييم مبادرة “זרקור”

رقم النموذج: 2022-669-890 | مؤلفون إضافيون: إيلا ليئور
أجريت هذه الدراسة بتمويل من “صندوق شاليم” المشروع "זרקור" نشأ من فهم أن التعرض، التوضيح، والتعارف الشخصي يمكن أن يقلل من المخاوف والهلع، ويزيد من التعاطف، ويساهم في فهم ودمج ...

Postsecondary University Education Improves Intelligence of Adult Students with Intellectual Disability: A Preliminary Study השכלה גבוהה לסטודנטים עם מוגבלות שכלית תרמה לשיפור מנת מישכלם.

מחברים נוספים : שלומית שניצר, אלי וקיל
המחקר עוסק בסטודנטים עם מוגבלות שכלית (מש"ה) המשתתפים בפרוייקט  "עוצמות" -  שילוב אקדמי  בן  3  שלבים לבוגרים עם מש"ה, כדלהלן: שלב  א' - העשרה אקדמית מותאמת בקבוצה: סטודנטים בעלי מגבלה ...

Perspectives of Adolescents with Disabilities and their Parents regarding Autonomous Decision-Making and Self-Determination פרספקטיבות של מתבגרים עם מוגבלות והוריהם אודות אוטונומיה בקבלת החלטות והגדרה עצמית

מחברים נוספים : שירלי ורנר
עידוד אוטונומיה בקבלת החלטות הינו בעל חשיבות רבה עבור מתבגרים עם מוגבלות ומהווה את הבסיס להתפתחותה של הגדרה עצמית. מחקר זה השווה בין 69 מתבגרים עם מוגבלות לאחד מהוריהם באמצעות ...


استخدام إرشادات الفيديو لتحسين مهارات العمل لدى البالغين الذين يعانون من إعاقات ذهنية نمائية متوسطة ومتوسطة-منخفضة والذين يعيشون في مؤسسة سكنية داخلية

رقم النموذج: 2021-626-890
تم إجراء هذه الأطروحة (الدكتوراه) بمساعدة منحة دراسية من كيرن شاليم. تعتبر العمالة كواحدة من عدة عوامل أساسية وحاسمة لتحسين جودة حياة الأشخاص الذين يعانون من إعاقات ذهنية نمائية. يتيح ...

שימוש בהנחיות ווידאו לשיפור יכולות תעסוקה בקרב מבוגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית ברמה בינונית ובינונית-נמוכה שגרים במעון פנימייה

מק"ט 890-626-2021| בהנחיית : ד"ר שרית שפירו
עבודת גמר זו לתואר שני (תזה) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם. המחקר הנוכחי היה הראשון שבדק את השימוש האפקטיבי באסטרטגיית הנחיית וידאו באמצעות מכשיר אייפד בקרב שישה משתתפים מבוגרים (מעל ...

התפתחות השפה הליטראלית, הפיגורטיבית והנרטיבית בזיקה להתפתחות האינטליגנציה בקרב מתבגרים ומבוגרים עם מוגבלות שכלית- בהשוואה לנבדקים עם התפתחות תקינה במגזר החרדי: נתיב לקוי, יציב או מתמשך (מפצה)

מק"ט 890-106-2018| בהנחיית : פרופ' בתיה חפציבה ליפשיץ ופרופ' נירה משעל
עבודת גמר זו לתואר שלישי (דוקטורט) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם. מטרות המחקר הנוכחי היו בדיקת נתיבי התפתחות האינטליגנציה הקריסטלית והפלואידית ונתיבי התפתחות השפה הליטרלית, הפיגורטיבית והנרטיבית בקרב אוכלוסייה עם ...

Development of Literal, Figurative and Narrative Language in relation to Intelligence Development among Ultra-Orthodox Adolescents and Adults with Intellectual Disability and Those with Typical Development: The Impaired, Stable and Continuous (Compensatory) trajectories

Catalog # 890-106-2018| Supervised By: Prof. Batyah Hefziba Lifshitz, Prof. Nira Mashal
This work was supported by a grant from Shalem Fund The objectives of the present study were to examine the developmental trajectories of crystalline and fluid intelligence and the developmental ...

מציג 10 תוצאות מתוך 48