×
מציג 10 תוצאות מתוך 10

חווית ההאכלה והאכילה – חוברת הדרכה לעבודה עם אנשים עם מוגבלות

אכילה הנה צורך קיומי בחייו של כל אדם, ובנוסף, האכילה מהווה אירוע מהנה וחוויה חברתית. היא גם חוויה המאגדת בתוכה אלמנטים נוספים כגון: עצמאות לעומת תלות, קשר ותקשורת הדדיים, הכלה, ...

הערכת תרומת השימוש במתודולוגיית סיעור מוחות בנושא האכלת אנשים עם מש״ה

מק"ט 215 | מחברים נוספים : מיה סבג
 המחקר מהווה בדיקה רטרוספקטיבית של משתתפים במפגש סיעור מוחות בנושא חווית האכלה של אנשים עם מוגבלות שכלית, אשר התקיים כחלק ממהלכי היישום של מחקר שנעשה בנושא במטרה לבחון כיצד ניתן ...

המהדורה המקוונת של מארז לניהול איכות השרות במרכזי יום 21+ טיפוליים סיעודיים לאנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית ע"פ תקן ISO 9001

המארז הינו תוצר פעילותם של קבוצת מנהלי מרכזי יום אשר השתתפו בקורס שהתקיים בשנת 2014 ואשר בחרו לקחת חלק בכתיבת התקן. הקורס נעשה במימונה של קרן הקורס נעשה במסגרת מכון ...

تصورات المجتمع تجاه الاشخاص ذوي المحدودية الذهنية فحص مدى مساهمة تغيير مصطلح – "تخلف عقلي" الى "محدودية ذهنية"

رقم النموذج: 619| اسم المرشد: د. شيرلي فيرنر
الوظيفة النهائية للحصول على اللقب الثاني, بدعم من "صندوق شاليم" خلفية البحث قررت اسرائيل عام 2012 تغيير المصطلح الرسمي لوصف المحدودية الذهنية والانتقال من المصطلح "تخلف عقلي" للمصطلح "محدودية ذهنية". ...

סקירת מידע : גישות, תפיסות ופתרונות במדינות נבחרות – מטלת ההאכלה של צוותים בטיפול ישיר

מטפלות ישירות במוסדות סיעודיים לאוכלוסייה עם לקויות קוגנטיביות מסייעות לדיירים במרבית תחומי החיים, כולל רחצה, הלבשה והאכלה. לעתים קרובות גובה התפקיד התובעני מחיר בדמות רמות מתח גבוהות ותחושה של עומס ...

שיפור מטלת האכלה בקרב מטפלים ישירים באנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית

מק"ט 137
מחקר זה נעשה ביוזמתה ובמימונה של קרן שלם בשיתוף עם האגף לטיפול באדם עם מוגבלות שכלית התפתחותית.   מטלת ההאכלה הינה בין המשימות הקשות והמורכבות בתפקידן של המטפלים הישירים במסגרות ...

Using Self-Directed Video Prompting to Teach Students with Intellectual Disabilities

שיטות לימוד ישירות ועצמאיות בעזרת סרטוני וידאו המיועדות לתלמידי תיכון בעלי מוגבלות שכלית התפתחותית ושימושן
החוקרים בחנו את ההשפעה של סרטי הדרכה המוצגים ב-Ipad בלימוד 4 בני נוער עם מש"ה בינונית-קשה שני כישורי יום-יום. התלמידים למדו לנקות שולחן על-ידי סרטון הדרכה. כשהגיעו ל80% הצלחה בביצוע ...

בניית מסגרת עבודה ליישום מיטבי של תוכניות התערבות בתחום מציאות מדומה עבור אוכלוסייה עם לקות אינטלקטואלית

מק"ט 35 | מחברים נוספים: מאיר לוטן, שירה ילון חיימוביץ
מחקר זה נערך בסיוע מענק מקרן שלם. המחקר בדק האם ניתן להפעיל תוכנית מציאות מדומה לאנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית (מש"ה) קשה על ידי צוות לא מקצועי במעון, והאם ניתן ...

תפיסת הילד החריג במשפחה הבדואית והשפעתה על דימויה ותפקודה של היחידה המשפחתית

מק"ט 18 | מחברים נוספים: ורד סלונים נבו
מחקר זה נערך בסיוע מענק מקרן שלם. מחקר זה עוסק בנושא המוגבלות השכלית התפתחותית (מש"ה) בקרב האוכלוסייה הבדואית בישראל. מטרתו הייתה ללמוד על חווית ההורות לילד בעל מש"ה, על דרכי ...

השפעת תרגול גופני יומי על מכשיר המסילה הנעה על תפקוד מוטורי של ילדים עם פיגור בינוני-עמוק

מק"ט 504 | מנחה : ד"ר איסקוב אלי
עבודת גמר זו לתואר שני (תזה) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם. אוכלוסייה רב-נכותית עם מוגבלות שכלית התפתחותית (מש"ה) אובחנה בעבר גם כאוכלוסייה בעלת כושר גופני לקוי. הסיבות לכושר הגופני הלקוי, ...

מציג 10 תוצאות מתוך 10
דילוג לתוכן