×
מציג 5 תוצאות מתוך 5

בניית מסגרת עבודה ליישום מיטבי של תוכניות התערבות בתחום מציאות מדומה עבור אוכלוסייה עם לקות אינטלקטואלית

מק"ט 35 | מחברים נוספים: מאיר לוטן, שירה ילון חיימוביץ
מחקר זה נערך בסיוע מענק מקרן שלם. המחקר בדק האם ניתן להפעיל תוכנית מציאות מדומה לאנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית (מש"ה) קשה על ידי צוות לא מקצועי במעון, והאם ניתן ...

השימוש במציאות מדומה כפילות פנאי וכתוכנית לשיפור הכושר הגופני בקרב מבוגרים עם פיגור שכלי

מק"ט 19 | מחברים נוספים: שירה ילון חיימוביץ, מאיר לוטן
מחקר זה נערך בסיוע מענק מקרן שלם. עבור אנשים רבים, המונח 'מציאות מדומה' מתקשר לסימולציות יקרות וקסדות מסורבלות. ואכן, כך היה בעבר. עבור אנשים עם מוגבלות שכלית והתפתחותית (מש"ה), קיים ...

מערכת מותקנת על הליכון חשמלי לניטור התפתחות הליכה בפעוטות עם תסמונת דאון

מק"ט 20 | מחברים נוספים: עמית גפן
מחקר זה נערך בסיוע מענק מקרן שלם. לפעוטות עם תסמונת דאון, דפוס שונה בהתפתחות ההליכה בשלב מוקדם בגיל הילדות. ניתן להתאמן באמצעות הליכון חשמלי, כדי לקדם השגת יעדים מוטוריים אצל ...

שיפור תפיסת רצף זמן בקרב ילדים עם פיגור שכלי בינוני באמצעות טכנולוגיית מציאות מדומה

מק"ט 21 | מחברים נוספים: סיגל עדן, מיכל בצר
מחקר זה נערך בסיוע מענק מקרן שלם. המחקר עוסק בתפיסת הזמן, ומתמקד בשיפור תפיסת רצף הזמן אצל ילדים עם מוגבלות שכלית התפתחותית (מש"ה). תוכנית ההתערבות התבססה על טכנולוגית המציאות המדומה ...

חקירת תפקידה של המציאות המדומה עבור בוגרים צעירים עם מגבלות

מק"ט 10 | מחברים נוספים: שירה ילון חיימוביץ
מחקר זה נערך בסיוע מענק מקרן שלם. מבוגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית ושיתוק מוחין, חווים הזדמנויות מועטות יחסית לעיסוק בפעילות פנאי עצמאיות. מטרת המחקר היתה לבדוק האם וכיצד תוכל מערכת ...

מציג 5 תוצאות מתוך 5
דילוג לתוכן