×
מציג 10 תוצאות מתוך 52

מדריך לתכנון פיזי של מרכזי יום ותמיכה לאנשים עם מוגבלות ברמת תפקוד נמוכה ומסגרות לאנשים מזדקנים עם מוגבלות

מעודכן לשנת 2022
מרכזי יום ותמיכה ומסגרות למזדקנים הינם מסגרות יומיות עבור אנשים (בגילאי 21+) עם מוגבלות פיסית, קוגניטיבית ואנשים על הרצף האוטיסטי, ברמת תפקוד טיפולית סיעודית, וכן מסגרות עבור אנשים מזדקנים (בגילאי ...

ילדים עם מוגבלות בישראל: מחקר ארצי

מחברים נוספים : , רינת נמר פורסטנברג, נורית גדג'
לילדים עם מוגבלות ובני משפחותיהם ישנם צרכים רבים, ולכן הם זכאים לשירותים מגוונים. לשם תכנון, טיוב ופיתוח שירותים מותאמים דרוש מידע על שיעור הילדים עם מוגבלות בישראל, על מאפייניהם ועל ...

ילדים עם מוגבלות באוכלוסייה הבדואית בנגב

מחברים נוספים : , ליטל ברלב, נורית גדג'
מידע על ילדים עם מוגבלות באוכלוסייה הבדואית בנגב נאסף לפני יותר מעשור במחקר שערך מכון מאיירס-גו'ינט-ברוקדייל מחקר זה מצא כי צריכת השירותים של ילדים עם מוגבלות נמוכה באוכלוסייה הבדואית לעומת ...

בית או פנימייה: מהי המסגרת האופטימלית עבור משפחה המגדלת ילד עם מוגבלות שכלית קשה או עמוקה?

מק"ט 890-115-2019| חוקרים נספים : כרים נסאר, מיטשל שערץ
מחקר זה נערך במימון מקרן שלם. מחקר זה השווה את מדדי איכות החיים ומדדים רגשיים ובריאותיים בקרב הורים המגדלים ילדים עם מוגבלות שכלית התפתחותית קשה ועמוקה בבית לאלו שילדיהם מתגוררים ...

Home versus Residential Care in Children with Severe and Profound Disability: Family Quality of Life and Caregiver’ Psychological Factors

Catalog # 890-115-2019| Other Authors: Kareem Nasser, Mitchell Schertz
This work was supported by a grant from Shalem Fund. This study compared Family Quality of Life (FQoL), emotional and health factors among parents raising children with severe and profound ...

מסגרות לילדים עם מוגבלות בגיל הרך בחברה הערבית

מחברים נוספים : אתי וייסבלאי
מסמך זה נכתב לבקשת חה"כ סמי אבו שחאדה ומוצגים בו מידע ונתונים על ילדים עם מוגבלות בחברה הערבית במעונות יום שיקומיים ובגנים בחינוך המיוחד. האחריות על מערך המסגרות לילדים עם ...

مدرسة منزلية أو داخلية: ما هو الإعداد الأمثل لأسرة تربي طفلًا يعاني من إعاقات عقلية شديدة أو عميقة؟

رقم النموذج: 2019-115-890
تم إجراء هذا البحث بمساعدة منحة من كيرن شاليم معظم الأطفال ذوي المحدودية الذهنية التطورية الصعبة والعميقة يتعالجون ببيوتهم وذلك وفق التوصيات الحالية للمختصين، ومع ذلك، فإن التحديات العاطفية، تواجه ...

הרפורמה בחינוך המיוחד – יישום תיקון מס’ 11 לחוק חינוך מיוחד

ביולי 2018 אישרה הכנסת את תיקון מס' 11 לחוק חינוך מיוחד, התשמ"ח– 1988 . תיקון זה הוא מרכיב מרכזי ברפורמה בחינוך המיוחד שהמשרד מקדם בשנים האחרונות, והוא מלווה בביקורת חריפה ...

ימים של קורונה: התמודדות ההורים כשילד עם מוגבלות נמצא בבית

 המאמר עוסק במורכבות של שהייה בבית בעקבות משבר הקורונה במשפחות לילדים עם מוגבלות. המאמר הועלה לאתר קרן שלם באדיבות מרכז משאבי הידע בבית איזי שפירא. לקריאת המאמר

מציג 10 תוצאות מתוך 52