מילות מפתח : אוטיזם, סימולציה
פריטים קשורים
Examining Communicative Intentions in Children with Developmental Delay or Intellectual Disability: A Comparison with Typically Developing Peers Matched by Developmental or Chronological Age
אפיון הכוונות התקשורתיות אשר מופקות על ידי ילדים עם איחור התפתחותי או מוגבלות שכלית התפתחותית בהשוואה לילדים שהתפתחותם טיפוסית אשר שווים להם בגיל התפתחותי או בגיל כרונולוגי
تقييم المرحلة الثانية من مشروع “الشرارة-نتسيتسوت” – (تنفيذ المبادرات على أرض الواقع) بعد عام من انتهاء التدريب
ال”ماذا” وال”كيف” للتواصل، قنوات جديدة لدمج بالغين ذوي محدودية: فهم المشاعر في قنوات لفظية وتنغيميه باللغة المحكية
תאריך: 20/02/2024
|
מוסד: قسم اضطرابات التواصل، الكلية الأكاديمية أحفا ومدرسة علم النفس باسم باروخ إيفتشر، جامعة ريخمان.
|
המחבר: د. فيرد شكوف, بروفيسور بوعز م. بن دافيد
תראו אותי! – סביבת למידה מקוונת להגברת המודעות לטיפוח והיגיינה אישית לאנשים עם מגבלה קוגניטיבית
ה”מה” וה”איך” של תקשורת, ערוצים חדשים לשילוב בוגרים עם מש”ה: תפיסת רגשות בערוצים מילוליים ופרוסודיים בשפה דבורה
The “What” and “How” of Communication, New Channels for Integrating Adults with Intellectual Disabilities: Processing of Emotions in lexical and Prosodic Channels in Spoken Language
Evaluation of the “Spotlight” project
תאריך: 28/12/2023
|
מוסד: Michlol - the Evaluation and Measurement Unit of the Shalem Fund
|
המחבר: Adi Levi Vered
Eating Intervention for Individuals with Intellectual Developmental Disabilities in Community Settings
תגיות לפריט זה: בוגרים 21+ | היבטים פיזיולוגיים | מחקר של קרן שלם | מטפלים וצוות | מיניות, זוגיות והורות | עמדות ותפיסות חברתיות | שיטות טיפול ואביזרים תומכים
להמשך קריאה >
הערכת מיזם זרקור
תגיות לפריט זה: בוגרים 21+ | השכלה והעשרה | מחקר של קרן שלם | מש"ה קל (חינוכי, שיקומי) | מש"ה קל-בינוני (אימוניים) | סטיגמה | עמדות ותפיסות חברתיות | שילוב בקהילה
להמשך קריאה >