פריטים קשורים
Can video prompting be used to teach employment skills to older adults with moderate-to-moderate-severe intellectual developmental disabilities? האם ניתן להשתמש בהנחיות ווידאו בכדי ללמד אנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית ברמה בינונית ובינונית-נמוכה מיומנויות תעסוקה?
תגיות לפריט זה: היבטים קוגניטיביים | טכנולוגיה מסייעת | מזדקנים | מטפלים וצוות | מעונות פנימייה | מש"ה בינוני - קשה (טיפוליים) | מש"ה קל-בינוני (אימוניים) | תעסוקה
להמשך קריאה >
מאפייני גיימיפיקציה לשיפור המוכנות החברתית-תעסוקתית בקרב אנשים עם אוטיזם ואנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית : מאמר קונספטואלי
העסקת עובד עם מוגבלות שכלית-התפתחותית
תגיות לפריט זה: תעסוקה
להמשך קריאה >
האישי והסביבתי: הגורמים המנבאים כוונת התנהגות להשתלבות בעבודה בקרב צעירים עם מוגבלות פיזית
הערכת סדנה פרונטלית מקצועית בנושא וידאו-מודלינג – עבור אנשי מקצוע בתחום המוגבלויות
תגיות לפריט זה: בוגרים 21+ | מחקר של קרן שלם | מחקר, הערכה ומדידה | מטפלים וצוות | עובדים סוציאליים | שיטות טיפול ואביזרים תומכים | תעסוקה
להמשך קריאה >
التقييم الاستنتاجي لورشة العمل الاحترافية حول "V-JOP" (فيديو-موديلينج) – لمختصين في مجال المحدوديات (تقرير النتائج)
תגיות לפריט זה: בוגרים 21+ | מחקר, הערכה ומדידה | מטפלים וצוות | שיטות טיפול ואביזרים תומכים | תעסוקה
להמשך קריאה >
العلاقة بين أنواع القيمة الاجتماعية وتصورات العملاء تجاه الأعمال التجارية الاجتماعية من أجل الدمج المهني للأشخاص ذوي محدوديات ذهنية تطورية.