תוכנית שמטרתה לתת מענה לתחום מיומנויות קריאת ספרים על ידי שימוש בספריה העירונית וכן העמקת השילוב של אנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית באמצעות צריכה והנגשה של שירותי פנאי בקהילה.
פריטים קשורים
קונפליקט עבודה–משפחה, לחץ הורי ומרכזיות העבודה בקרב הורים לילדים בגיל הרך עם לקויות התפתחותיות Work‑Family Conflict, Parental Stress, and Work Centrality Among Parents of 0–4‑Year‑Old Children with Neurodevelopmental Disorders
Translation to Hebrew and Arabic and validation of the translated version of a new pain evaluation tool for people with intellectual and developmental disability
למידה באמצעות ספר דיגיטלי מונגש מבוסס מודל ה- UDL (Universal Design for Learning) בקרב מתבגרים ומבוגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית
Learning Via an Accessible Digital Book Based on the UDL (Universal Design for Learning) Model among Adolescents and Adults with Intellectual Developmental Disabilities
Evaluation findings of the verbal violence workshop project
תאריך: 11/03/2025
|
מוסד: Michlol - the Evaluation and Measurement Unit of the Shalem Fund
|
המחבר: Adi Levi Vered
תגיות לפריט זה: מחקר של קרן שלם | מטפלים וצוות | סינגור עצמי | עובדים סוציאליים | פגיעה וניצול | שילוב בקהילה
להמשך קריאה >
ממצאי הערכת מיזם סדנאות אלימות מילולית
תגיות לפריט זה: מחקר של קרן שלם | מטפלים וצוות | סינגור עצמי | עובדים סוציאליים | פגיעה וניצול | שילוב בקהילה
להמשך קריאה >
לעבור למגורים בקהילה או לא לעבור? מה משפיע על החלטת בני המשפחה של אנשים עם מוגבלות שכלית-התפתחותית?