תוכנית שמטרתה לתת מענה לתחום מיומנויות קריאת ספרים על ידי שימוש בספריה העירונית וכן העמקת השילוב של אנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית באמצעות צריכה והנגשה של שירותי פנאי בקהילה.
פריטים קשורים
ال”ماذا” وال”كيف” للتواصل، قنوات جديدة لدمج بالغين ذوي محدودية: فهم المشاعر في قنوات لفظية وتنغيميه باللغة المحكية
תאריך: 20/02/2024
|
מוסד: قسم اضطرابات التواصل، الكلية الأكاديمية أحفا ومدرسة علم النفس باسم باروخ إيفتشر، جامعة ريخمان.
|
המחבר: د. فيرد شكوف, بروفيسور بوعز م. بن دافيد
تقييم المرحلة الثانية من مشروع “الشرارة-نتسيتسوت” – (تنفيذ المبادرات على أرض الواقع) بعد عام من انتهاء التدريب
תראו אותי! – סביבת למידה מקוונת להגברת המודעות לטיפוח והיגיינה אישית לאנשים עם מגבלה קוגניטיבית
ה”מה” וה”איך” של תקשורת, ערוצים חדשים לשילוב בוגרים עם מש”ה: תפיסת רגשות בערוצים מילוליים ופרוסודיים בשפה דבורה
Evaluation of the “Spotlight” project
תאריך: 28/12/2023
|
מוסד: Michlol - the Evaluation and Measurement Unit of the Shalem Fund
|
המחבר: Adi Levi Vered
הערכת מיזם זרקור
תגיות לפריט זה: בוגרים 21+ | השכלה והעשרה | מחקר של קרן שלם | מש"ה קל (חינוכי, שיקומי) | מש"ה קל-בינוני (אימוניים) | סטיגמה | עמדות ותפיסות חברתיות | שילוב בקהילה
להמשך קריאה >
تقييم مبادرة “זרקור”
תגיות לפריט זה: בוגרים 21+ | השכלה והעשרה | מחקר, הערכה ומדידה | מש"ה קל (חינוכי, שיקומי) | מש"ה קל-בינוני (אימוניים) | סטיגמה | עמדות ותפיסות חברתיות | שילוב בקהילה
להמשך קריאה >
The Sparks project – Evaluation of the implementation phase of the initiatives
תאריך: 10/12/2023
|
מוסד: Michlol - the Evaluation and Measurement Unit of the Shalem Fund
|
המחבר: Adi Levi Vered