עבודת גמר זו לתואר שני (תזה) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם.
המחקר מתמקד בפעילויות שבהן הקשר בין אנשים מפגרים המשתתפים בפעילויות פנאי יחד עם אנשים רגילים בני גילם הינו קשר של שווים. המחקר בדק האם מפגרים הפועלים בפעילות פנאי עם אנשים רגילים כשווים, שונים בדמוי העצמי שלהם ובהתנהגותם המסתגלת מאנשים מפגרים המשתתפים בפעילות פנאי עם אנשים מישפגרים בלבד. התוצאות לא הראו הבדלים בדימוי העצמי הכללי בין נחקרי שתי הקבוצות, המשולבים והלא משולבים. לא נמצא קשר בין שילוב לבין רמה גבוהה של התנהגות מסתגלת, לא נמצאו הבדלים בהתנהגות המסתגלת בין שתי הקבוצות המשולבים והלא משולבים.
דימוי עצמי והתנהגות מסתגלת אצל אנשים מפגרים המשתתפים בפעילות פנאי עם אנשים רגילים
פריטים קשורים
דוח ממצאי הערכת: מענק 'קשת'- לקבוצות הדרכה וקבוצות טיפוליות של בני משפחה המטפלים באנשים עם מוגבלות שכלית, פיזית, חושית והנמכה קוגניטיבית ברשויות המקומיות .
קונפליקט עבודה–משפחה, לחץ הורי ומרכזיות העבודה בקרב הורים לילדים בגיל הרך עם לקויות התפתחותיות Work‑Family Conflict, Parental Stress, and Work Centrality Among Parents of 0–4‑Year‑Old Children with Neurodevelopmental Disorders
Translation to Hebrew and Arabic and validation of the translated version of a new pain evaluation tool for people with intellectual and developmental disability
למידה באמצעות ספר דיגיטלי מונגש מבוסס מודל ה- UDL (Universal Design for Learning) בקרב מתבגרים ומבוגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית
Learning Via an Accessible Digital Book Based on the UDL (Universal Design for Learning) Model among Adolescents and Adults with Intellectual Developmental Disabilities