הפרוגרמה לקוחה מתוך המדריך לתכנון מעונות יום שיקומיים לשנת 2022
פריטים קשורים
תרומתם של תמיכה חברתית נתפסת ותמיכה באמצעות הוראה פרטנית לפיתוח האוטונומיה הקוגניטיבית של מתבגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית
תוכנית לשיפור היכולת התנועתית אצל מבוגרים עם מוגבלות שכלית ותנועתית חמורה
תגיות לפריט זה: בוגרים 21+ | היבטים פיזיים של שירותים | נגישות | סטיגמה | עמדות ותפיסות חברתיות | שירותים רפואיים
להמשך קריאה >
מפגש נשים עם מוגבלות עם מערכת הבריאות בישראל: דו”ח מחקר
תגיות לפריט זה: בוגרים 21+ | היבטים פיזיים של שירותים | נגישות | סטיגמה | עמדות ותפיסות חברתיות | שירותים רפואיים
להמשך קריאה >
ההשפעה של ליצנים טיפוליים/רפואיים על המשחקיות של ילדים עם מוגבלות שכלית התפתחותית
תאריך: 22/11/2022
|
מוסד: כתב העת : journal of applied research in intellectual disabilities
|
המחבר: רינת פניגר שאל
תפיסות חינוכיות של מנהלי בתי ספר, מפקחים ומובילי מדיניות חינוכית בנוגע לשילוב בוגרים עם מוגבלות שכלית בעבודה במסגרות חינוכיות
מדריך לתכנון פיזי של מרכזי יום ותמיכה לאנשים עם מוגבלות ברמת תפקוד נמוכה ומסגרות לאנשים מזדקנים עם מוגבלות