הפרוגרמה לקוחה מתוך המדריך לתכנון מעונות יום שיקומיים לשנת 2022
פריטים קשורים
תפיסות חינוכיות של מנהלי בתי ספר, מפקחים ומובילי מדיניות חינוכית בנוגע לשילוב בוגרים עם מוגבלות שכלית בעבודה במסגרות חינוכיות
מדריך לתכנון פיזי של מרכזי יום ותמיכה לאנשים עם מוגבלות ברמת תפקוד נמוכה ומסגרות לאנשים מזדקנים עם מוגבלות
A survey of the needs of Construction development (buildings) in the local councils for people with intellectual disability and other disabilities 2021
תאריך: 15/11/2021
|
מוסד: Michlol- Evaluation and Measurement Assessment and Measurement Unit of the Shalem Fund
|
המחבר: Adi Levi Vered
בית או פנימייה: מהי המסגרת האופטימלית עבור משפחה המגדלת ילד עם מוגבלות שכלית קשה או עמוקה?
תגיות לפריט זה: דיור בקהילה | הורות | היחידה המשפחתית | ילדים | מחקר של קרן שלם | מעונות פנימייה | מש"ה קשה-עמוק (סיעודיים) | מתבגרים | פעוטות
להמשך קריאה >
Home versus Residential Care in Children with Severe and Profound Disability: Family Quality of Life and Caregiver’ Psychological Factors
תגיות לפריט זה: דיור בקהילה | הורות | ילדים | מחקר של קרן שלם | מעונות פנימייה | מש"ה קשה-עמוק (סיעודיים) | מתבגרים | פעוטות
להמשך קריאה >