×

מסע הסברה – שווה להיות נגיש 2014

תשדיר טלוויזיה
קמפיין תקשורתי ברדיו ובטלוויזיה שמטרתו לשנות עמדות בקרב הקהל הרחב, להמחיש כיצד מרגיש אדם עם מוגבלות כאשר הוא מגיע למקום או לשירות החסום בפניו ולהגביר מודעות לחובות הנגישות. מסר זה רלוונטי לא רק לנושא הנגישות אלא לכלל ההיבטים של ההפליה והשילוב שאנו עוסקים בהם כמו חינוך, תעסוקה וחיים בקהילה.
 
 

להלן תשדיר טלויזה כחלק ממסע ההסברה לשנת 2014

 


פריטים קשורים

אתר זה משתמש בקובצי Cookie ובכלים כגון Google Analytics ופיקסלים של Meta/Facebook, לצורך שיפור חוויית הגלישה, ניתוח שימוש באתר והתאמת תכנים. למידע נוסף על אופן השימוש במידע ועל זכויותיך, ניתן לעיין במסמך מדיניות הפרטיות המלאה.