×
מציג 5 תוצאות מתוך 5

תכניות ושיטות להתמודדות עם התנהגות מאתגרת – תקשורת תומכת חלופית (תת"ח)

המאמר לקוח מתוך החוברת :  מבוא להתנהגות מאתגרת בקרב אנשים עם מוגבלות שכלית - חוברת העשרה, עמ' 19-20, קרן שלם, 2019  

כיצד מתמודדים משתמשי תקשורת תומכת וחליפית עם מחסרים לקסיקליים?

מק״ט 621 | מנחים: פרופ׳ עירית מאיר, ד״ר טל לבל
 עבודת גמר זו לתואר שני (תזה) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם מטרת המחקר לתאר ולנתח כיצד מתמודדים משתמשי תת"ח בוגרים ומנוסים עם מחסרים לקסיקליים (מילה שחסרה בלוח התקשורת) מבחינת אסטרטגיות ...

מאפיינים שפתיים ותקשורתיים במשימות הפקה שונות של משתמשי תקשורת תומכת וחליפית מנוסים

מק"ט 620| מנחים: פרופ' עירית מאיר, ד"ר טל לבל
 עבודת גמר זו לתואר שני (תזה) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם. מטרת המחקר לתאר ולנתח את המאפיינים השפתיים של משתמשי תת"ח בוגרים מנוסים ולהבחין בין אפיונים שנובעים מהמתקשרים לאפיונים שנובעים ...

חקירה והעדה של אנשים עם מש"ה

תהליכי הכשרת חוקרים מיוחדים ופיתוח ערכות להנגשת העדות באמצעות תת"ח
אנשים עם לקויות אינטלקטואליות נמצאים בסיכון מוגבר להיות קורבנות של התעללות. לקויות אלו גם עלולות להגביל את יכולתם לחשוף את דבר הפגיעה ולספק מידע משפטי רלוונטי בנוגע לתקיפה לגורמי חקירה. ...

הזכות להשמיע קול!

הנגשת הליך חקירה והעדה של אנשים עם מוגבלות תקשורתית מורכבת באמצעות ערכת תת"ח (תקשורת תומכת וחליפית)
 הנגשת הליך חקירה והעדה של אנשים עם מוגבלות תקשורתית באמצעות ערכת תת"ח  מאפשרת לחוקרים ולבתי המשפט לחשוף פגיעות ולהגיע לחקר האמת ולמיצוי הדין עם הפוגעים באוכלוסייה זו. הסרטון המצורף מציג את ...

מציג 5 תוצאות מתוך 5
דילוג לתוכן