×
מציג 10 תוצאות מתוך 32

موضوع البحث: التعلّم باستخدام كتاب رقمي ميسَّر مبني على نموذج التصميم الشامل للتعلّم (UDL) لدى مراهقين وبالغين ذوي محدودية ذهنية تطورية

رقم النموذج : 2019-160-890| بإشراف: البروفيسورة سيجل عدن والبروفيسورة بتيا حيفصيبة ليفشيتس
تم إجراء هذا البحث بتمويل من مؤسسة شاليم. يتناول البحث أثر التدخل التربوي المكيّف باستخدام كتاب رقمي ميسَّر — مُصمم وفق مبادئ نموذج التصميم الشامل للتعلّم (UDL) — على التعلّم ...

למידה באמצעות ספר דיגיטלי מונגש מבוסס מודל ה- UDL (Universal Design for Learning) בקרב מתבגרים ומבוגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית

מק"ט 890-160-2019| בהנחיית : פרופ' סיגל עדן ופרופ' בתיה-חפציבה ליפשיץ
עבודת מחקר לדוקטורט זו נעשתה בסיוע קרן שלם. מחקר זה בחן את השפעת הלמידה באמצעות ספר דיגיטלי מונגש, המבוסס מודל "עיצוב אוניברסלי ללמידה" (UDL) בקרב מתבגרים ומבוגרים עם מוגבלות שכלית. ...

Learning Via an Accessible Digital Book Based on the UDL (Universal Design for Learning) Model among Adolescents and Adults with Intellectual Developmental Disabilities

Catalog # 890-160-2019 | Supervised By: Prof. Batya - Hefziba Lifshitz, Prof. Sigal Eden
This work was supported by a grant from Shalem Fund This study examined the impact of learning using an accessible digital book, based on the Universal Design for Learning (UDL) ...

מאפייני גיימיפיקציה לשיפור המוכנות החברתית-תעסוקתית בקרב אנשים עם אוטיזם ואנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית : מאמר קונספטואלי

מחברים נוספים : תמר וייס, יפעת בן רפאל, רותם רוזן, עינת גל, מיכל הוכהויזר
Gamification Attributes to Enhance Socio-Vocational Readiness Among People with Autism Spectrum Disorder and Intellectual Developmental Disabilities: A Conceptual Paper המאמר מציע מסגרת תאורטית המשלבת מאפייני גיימיפיקציה (Gamification) עם וידאו מודלינג ...

Touchscreen Operation Among People with IDD: Assessment of Fine Motor Components Using the TATOO© Application

Catalog # 890-61-2018
This work was supported by a grant from Shalem Fund This study examined the use of TATOO (Danial-Saad & Chiari, 2017) to assess motor skills in touchscreen operation among 120 ...

הפעלת מסך מגע בקרב אנשים עם מש"ה: הערכת מרכיבי מוטוריקה עדינה באמצעות היישום TATOO©

מק"ט 890-61-2018
מחקר זה נעשה בסיוע קרן שלם. מחקר זה בחן את השימוש המותאם של יישום TATOO (Danial-Saad & Chiari, 2017) להערכת מיומנויות מוטוריות בהפעלת מסכי מגע בקרב 120 מבוגרים עם מוגבלות ...

חדשנות ורובוטיקה בשירותי הרווחה: סקירה על פתרונות רובוטיים

מטרת הדוח לסקור את היבטי המחקר והפיתוח של תחום הרובוטיקה וההשפעות של רובוטים מסוג שירות ורובוטים חברתיים ולבחון את הערך הטמון בטכנולוגיה זו להתמודדות עם האתגרים שעומדים בפני מערכת הרווחה ...

ההיבט הטכנולוגי של למידה מרחוק

מהלך המלחמה, רבים מאיתנו חוו את האתגרים הכרוכים בלמידה מרחוק ובטיפול מרחוק.בית איזי שפירא יצא בסדרת הרצאות מיוחדת, שנערכה בשיתוף פעולה בין המרכז למשפחה במרכז סינדיאן לגיל הרך ומכון טראמפ ללימודי המשך בנכויות ...

איך בינה מלאכותית יכולה לעזור לאנשים על הרצף האוטיסטי

כבר 17 שנים שמציינים באפריל את יום המודעות העולמי לאוטיזם, ואכן המודעות אכן עלתה אבל כך גם מספר המאובחנים. כדי לעמוד בביקושים לאבחון ולטיפול אפשר להיעזר בכלי בינה מלאכותית. למשל ...

עקרונות לשיחת וידאו מיטבית למקבלי שירות עם מוגבלות שכלית המתגוררים במסגרות דיור

מחברים נוספים : מיכל איזיקסון
ידוע ששימור קשר עם המשפחה הוא מרכיב הכרחי לקידום הבריאות הנפשית של אנשים בגיל הזקנה. מחקרים מצאו כי שימוש בטכנולוגיות של תקשורת דיגיטלית, כמו אפליקציות לתקשורת בינאישית ורשתות חברתיות, עשוי ...

מציג 10 תוצאות מתוך 32