×

עבודת גמר של סטודנטים בקורס “מיזמים חברתיים עסקיים לשילוב תעסוקתי של אנשים עם מש”ה זכתה במקום השלישי בתחרות בינלאומית שנערכה במרכז בנג’יס ליזמות ולחדשנות באוני’ בן גוריון

הסטודנטים אשר למדו בקורס "מיזמים חברתיים עסקיים לשילוב תעסוקתי של אנשים עם מש"ה" במחלקה לניהול בשיתוף קוביית רוטשילד, אוני’ בן גוריון- נחשפו במהלך הסמסטר לעולמם של אנשים עם מוגבלויות, בדגש על מש"ה, ופגשו (באמצעות הזום) מרצים מגוונים.
המחלקה לניהול עודדה אותם להגיש את הרעיונות שלהם למיזמים (עבודות הגמר) לתחרות בינלאומית שנערכה במרכז בנג’יס ליזמות ולחדשנות באוני’ בן גוריון, ואשר עסקה באתגרי הקורונה ופתרונות מקיימים.
תחרות זו דרשה מהסטודנטים לחשוב כיצד ניתן להגדיל את האימפקט של המיזם עליו הם עובדים במסגרת הפרויקט, ולהפוך אותו ל-scalable.

הסטודנטים נענו לאתגר, ולגאוות האוניברסיטה וגאוותנו הפרויקט של אחת הקבוצות זכה במקום השלישי בתחרות בה לקחו חלק 104 צוותים, של 215 משתתפים, מ-7 מוסדות אקדמיים מ-19 קורסים בכל העולם!
 
הפרויקט מציע פלטפורמה טכנולוגית שתאפשר לאנשים עם מש"ה לעבוד בליקוט מוצרים בסופר מרקט, תוך שימוש בעקרונות ההנגשה הקוגניטיבית אותה למדו בקורס, באמצעות חיבור שנעשה ע"י קרן שלם למכון להנגשה קוגניטיבית של אגודת עמי, בהרצאתה של אורנית זיו אבידן.
 
צוות הפרויקט -סיון רופא, מור שיש וספיר לביא, סטודנטיות לניהול ומערכות מידע. מנחה ומרצת הקורס גב’ גל גוטמן, רכז אקדמי דר’ חגי כץ.
 

 

פריטים קשורים