ביולי 2018 אישרה הכנסת את תיקון מס’ 11 לחוק חינוך מיוחד, התשמ”ח– 1988 . תיקון זה הוא מרכיב מרכזי ברפורמה בחינוך המיוחד שהמשרד מקדם בשנים האחרונות, והוא מלווה בביקורת חריפה מטעם גורמים שונים. המסמך שלהלן נכתב לקראת דיון בוועדת החינוך, התרבות והספורט של הכנסת בנושא “תיקון חוק החינוך המיוחד – מעקב ובדיקה אחר יישום הפיילוט”. יוצג בו התיקון לחוק ויובא מידע על יישומו הן במחוז הצפון . בשנת הלימודים הנוכחית, תש”ף ( 2019/20 ), והן לקראת החלתו המלאה של החוק בספטמבר 2020.
פריטים קשורים
“It Takes a Whole Village to Raise a Child” Focusing on The Staff: How Do Special Education Professional Caregivers Perceive the Partnership with the Parents?
The Contribution of Perceived Social Support and Support through Individualized Instruction to the Development of Cognitive Autonomy among Adolescents with Intellectual Disabilities
Use of technologies that assist in the diagnosis and treatment of children with disabilities (ASD, autism, rehabilitation) as part of the “Future Initiative”
תאריך: 21/03/2023
|
מוסד: Michlol- Evaluation and Measurement Assessment and Measurement Unit of the Shalem Fund
|
המחבר: Adi Levi Vered
תגיות לפריט זה: ילדים | מחקר של קרן שלם | מטפלים וצוות | נכויות התפתחותיות | פעוטות | שיטות טיפול ואביזרים תומכים | שירותים רפואיים
להמשך קריאה >
שימוש בטכנולוגיות מסייעות באבחון וטיפול בילדים עם מוגבלויות (מש”ה, אוטיזם, שיקום) במסגרת “יוזמת העתיד”
תגיות לפריט זה: טכנולוגיה מסייעת | ילדים | מחקר של קרן שלם | מטפלים וצוות | נכויות התפתחותיות | פעוטות | שיטות טיפול ואביזרים תומכים | שירותים רפואיים
להמשך קריאה >
תרומתם של תמיכה חברתית נתפסת ותמיכה באמצעות הוראה פרטנית לפיתוח האוטונומיה הקוגניטיבית של מתבגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית
שירותים חברתיים בקהילה לאנשים עם מוגבלות
תגיות לפריט זה: בוגרים 21+ | טכנולוגיה מסייעת | מדיניות וממשל | מיניות, זוגיות והורות | פנאי | שילוב בקהילה
להמשך קריאה >
ההשפעה של ליצנים טיפוליים/רפואיים על המשחקיות של ילדים עם מוגבלות שכלית התפתחותית
תאריך: 22/11/2022
|
מוסד: כתב העת : journal of applied research in intellectual disabilities
|
המחבר: רינת פניגר שאל