סקירה זו מציגה את ממצאי המחקרים שבחנו את ההשפעות וההשלכות של התנדבות אנשים עם מוגבלות בכלל ובני נוער וצעירים עם מוגבלות בפרט וכן את החסמים האישיים והארגוניים כמו גם את העקרונות המרכזיים להפעלת תכנית התנדבות, המשלבת אנשים עם מוגבלות כמתנדבים.
פריטים קשורים
מודל עבודה "שירות ממוקד אדם בטיפולים דנטליים לאנשים עם מוגבלות" מטעם בית איזי שפירא – הערכה איכותנית לבחינת ההשפעה של המודל מנקודת המבט של צוות המרפאה והורים/מלווים של מקבלי שירות עם מש"ה
Beit Issie Shapiro’s “Person-Centered Dental Care for Individuals with Disabilities” practice model: a qualitative evaluation of the model’s impact from the perspectives of clinic staff and parents/caregivers of service users with intellectual and developmental disabilities (IDD)
Can video prompting be used to teach employment skills to older adults with moderate-to-moderate-severe intellectual developmental disabilities? האם ניתן להשתמש בהנחיות ווידאו בכדי ללמד אנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית ברמה בינונית ובינונית-נמוכה מיומנויות תעסוקה?
תגיות לפריט זה: היבטים קוגניטיביים | טכנולוגיה מסייעת | מזדקנים | מטפלים וצוות | מעונות פנימייה | מש"ה בינוני - קשה (טיפוליים) | מש"ה קל-בינוני (אימוניים) | תעסוקה
להמשך קריאה >
קונפליקט עבודה–משפחה, לחץ הורי ומרכזיות העבודה בקרב הורים לילדים בגיל הרך עם לקויות התפתחותיות Work‑Family Conflict, Parental Stress, and Work Centrality Among Parents of 0–4‑Year‑Old Children with Neurodevelopmental Disorders
בין "כדור לשרשרת" ל"חצי הכוס המלאה": איזון עבודה-משפחה חוויות של אבות לילדים עם מוגבלות. Between a “Ball and Chain” and a “Half-Full Glass”: Work–Family Balance Experiences of Fathers to Children With Disabilities.
Translation to Hebrew and Arabic and validation of the translated version of a new pain evaluation tool for people with intellectual and developmental disability