מחקר הערכה זה נעשה ע"י מכלול- יח' הערכה ומחקר של קרן שלם. מחקר הערכה זה מבוסס על לומדת לילך – לומדה להנגשת תכנים בנושא בריאות האשה לנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית, ...
This study was carried out by Michlol- the Evaluation and Measurement Unit of the Shalem Fund This evaluation study is based on the 'Lilach' – a tutorial to accessible the ...
מחקר הערכה זה נעשה ע"י מכלול- יח' הערכה ומחקר של קרן שלם. אנשים עם מוגבלויות, לרבויות מוגבלות שכלית התפתחותית (מש"ה) קל עד בינוני, חווים תחת קרן לסגל למטרות שונות, לרבות ...
This study was carried out by Michlol- the Evaluation and Measurement Unit of the Shalem Fund People with disabilities, including developmental intellectual disabilities, experience difficulties in adapting to appropriate behavior ...
בהקשר של התפרצות הקורונה בארץ והמגבלות שהוטלו על הדיירים עם מוגבלות בדיור חוץ־ביתי, לרבות מגבלות על השתתפותם החברתית ומניעת מפגשים עם אנשים מחוץ לצוות של מסגרת הדיור, חשוב היה להבין ...
טרם התפרצות הנגיף בישראל, ועם ההבנה כי קיים פוטנציאל התפרצות גבוה בארץ, נעשתה למידה והתארגנות לקראת צמצום התפשטות הנגיף במסגרות המינהל. עם התפשטות נגיף הקורונה פעל המשרד לעדכון מדיניות באמצעות ...
האמרה "אף אחד לא נשאר מאחור" שגורה בפעילות הבינלאומית לקידום שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות. אמרה זו מדגישה את הצורך ליצור סביבה נגישה, מכילה ושוויונית לאנשים עם מוגבלות שבה ישתתפו ...
This work was supported by a grant from Shalem Fund Employment integration is one of the most significant challenges for people with disabilities and in particular for people with intellectual ...
עבודת גמר זו לתואר שני (תזה) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם. השתלבות תעסוקתית הינה אחד האתגרים הבולטים עבור אנשים עם מוגבלות בעולם המערבי ובישראל ועבור אנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית ...
בשנים האחרונות עולה מספרם של התלמידים המשתלבים בכיתות של חינוך רגיל. אנשי חינוך מדווחים על קושי לתת מענה פרטני ומדויק לתלמידים עם מוגבלויות, בתוך כיתה גדולה ותוססת, ומבקשים לקבל כלים ...