×
מציג 10 תוצאות מתוך 650

استبيان حول احتياجات تطوير المنشآت البدنية في السلطات المحلية لصالح الأشخاص ذوي المحدودية الذهنية والمحدوديات الأخرى

رقم النموذج: 2020-310-890 | مؤلفون إضافيون: إيلا ليئور
أجريت هذه الدراسة بتمويل من “صندوق شاليم” تم توزيع استبيان حول احتياجات المنشآت البدنية لدور النهار للأشخاص ذوي المحدودية الذهنية التطورية على جميع السلطات لتقييم الحاجة إلى إقامة هياكل مختلفة. ...

בית או פנימייה: מהי המסגרת האופטימלית עבור משפחה המגדלת ילד עם מוגבלות שכלית קשה או עמוקה?

מק"ט 890-115-2019| חוקרים נספים : כרים נסאר, מיטשל שערץ
מחקר זה נערך במימון מקרן שלם. מחקר זה השווה את מדדי איכות החיים ומדדים רגשיים ובריאותיים בקרב הורים המגדלים ילדים עם מוגבלות שכלית התפתחותית קשה ועמוקה בבית לאלו שילדיהם מתגוררים ...

השתתפות בפנאי של אנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית בינונית המתגוררים בדיור בקהילה

מק"ט 890-283-2020| בהנחיית: פרופ' נעמי וינטראוב
עבודת גמר זו לתואר שלישי (דוקטורט) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם. אנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית (מש"ה) משתתפים פחות בפעילויות פנאי בהשוואה לבני גילם עם ובלי מוגבלויות. המחקר הנוכחי בחן ...

The Leisure Performance and Participation of Individuals with Moderate Intellectual Disability Living in Community Living Facilities

Catalog # 890-283-2020| Supervised by: Professor Naomi Weintraub
This work was supported by a grant from Shalem Fund. Between 2017-2019, thirty-eight individuals with moderate Intellectual Disabilities, (ID) residing in community apartments, participated in a study to improve leisure ...

Home versus Residential Care in Children with Severe and Profound Disability: Family Quality of Life and Caregiver’ Psychological Factors

Catalog # 890-115-2019| Other Authors: Kareem Nasser, Mitchell Schertz
This work was supported by a grant from Shalem Fund. This study compared Family Quality of Life (FQoL), emotional and health factors among parents raising children with severe and profound ...

מענים אינטגרטיביים בקהילה לילדים, נוער וצעירים עם קשיים נפשיים: סקירה בין-לאומית

מחברים נוספים : מריאלה יאבו, נורית גדג'
מטרת הסקירה להציג מענים אינטגרטיביים בקהילה עבור ילדים ובני נוער עם קשיים נפשיים, במדינות נבחרות, בהיבטים של מודל פעולה, פרקטיקות מיטיבות (best practice) ומדדים להצלחה, ולספק למקבלי ההחלטות תמונת מצב ...

אני שייך! מבט על קבוצות חברתיות מונחות בתוך בית הספר

השתלבות תלמידים עם מוגבלויות במערכת החינוך מהווה שדה רחב ומגוון, הן מבחינת ההטרוגניות של התלמידים המשתלבים במערכת הרגילה ורמת תפקודם, והן במודלים השונים של שילוב: שילוב של כיתה קטנה בבית ...

סרטון המושב – עושים יותר ממה שחשבתם : חידושים בדרכי התערבות בעבודה עם אנשים עם מוגבלות שכלית

מושב של קרן שלם בכנס ה-27 של החברה הישראלית לריפוי בעיסוק 2021, שנערך ב- 06.10.21 באופן מקוון.
הקדמה – אנשים עם מוגבלויות בכלל ומוגבלות שכלית בפרט מספקים אתגרים לאנשי המקצוע המבקשים לסייע להם לחיות חיים טובים ובעלי משמעות. במושב זה נציג מגוון מענים  שפותחו לאחרונה ע"י קרן ...

לילך – הנגשת תכנים בנושא בריאות האשה

לילך – היא פלטפורמה מקוונת חדשה וחינמית לבריאות האישה שהופקה על ידי קרן שלם, משרד הרווחה והביטחון החברתי ומועצת הבריאות, במטרה להעלות את המודעות הציבורית לבדיקות גילוי מוקדם לשמירה על ...

מסגרות לילדים עם מוגבלות בגיל הרך בחברה הערבית

מחברים נוספים : אתי וייסבלאי
מסמך זה נכתב לבקשת חה"כ סמי אבו שחאדה ומוצגים בו מידע ונתונים על ילדים עם מוגבלות בחברה הערבית במעונות יום שיקומיים ובגנים בחינוך המיוחד. האחריות על מערך המסגרות לילדים עם ...

מציג 10 תוצאות מתוך 650