×
מציג 10 תוצאות מתוך 103

חידוש חצרות אשכול גני ילדים לחינוך מיוחד בבת-ים

 עבודת גמר לתואר M.ED באוריינות חזותית בחינוך במכללת סמינר הקיבוצים. המחקר עוסק בתכנון וחידוש חצרות אשכול גנים בחינוך המיוחד לילדים עם לקויות קוגנטיביות, מוטוריות וחושיות

שילוב ילדים עם צרכים מיוחדים בבתי-ספר רגילים: קידום השילוב ויצירת תרבות בית-ספרית משלבת

מחברים נוספים : דורי ריבקין
במדינות המערב קיימת, מזה מספר עשורים, מגמה כללית לשלב ילדים עם מוגבלויות שונות במערכות חינוך רגילות, במקום להוציאם למערכות חינוך מיוחדות נפרדות, כפי שהיה נהוג בעבר. נטייה זו לשילוב (inclusion) ...

קהילת הושעיה זוכת פרס מצויינות של קרן שלם לשנת 2012

אות קהילה מחבקת
קהילת הושעיה מקבלת את אות ההוקרה המיוחד לקהילה מחבקת על יוזמה קהילתית, התנדבותית להקמה של מסגרת חברתית המשלבת ילדים ונוער עם מוגבלות שכלית ונכויות בחיים פעילים ועשירים בקהילה.   לסרטון ...

ממגבלה להצלחה – יום עיון לזכרו של המפקח מוחמד סכניני ז"ל

שנערך במתנ"ס דבוריה ב-04/09/12
מצגת על פעילות האגף לנכים ואוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים הקיימת במתנ"ס דבוריה שהוצגה ביום העיון לזכרו של המפקח מוחמד סכניני ז"ל. מתנ"ס דבוריה זכה בשנת 2013 בשתי תכניות מצטיינות במסגרת תוכנית ...

שעת חירום – קובץ פעילויות ומידע

מחברים נוספים : רינה שבתאי
 מתוך אתר מנהל חברה ונוער : "מציאות החיים במדינת ישראל מפגישה אותנו לא אחת עם מצבי חירום וחוסר ודאות. מצבים אלה מעמידים אותנו כיחידים וכאומה בפני התמודדויות אישיות ולאומיות, הדורשות ...

יכולת ניבוי של פיגור שכלי, בילדים אשר אובחנו בגיל צעיר כסובלים מאיחור התפתחותי כללי

מק"ט 71 | מחברים נוספים: שחר שפר, בת חן עמיר, אירנה ווסיקר, אודליה לאון
מחקר זה נערך בסיוע מענק מקרן שלם. איחור התפתחותי כללי מוגדר כאיחור בשני צירי התפתחות לפחות, לרוב מאותר ומאובחן בגיל שנה וחצי עד גיל שלוש, ונחשב לאבחנה המקדימה לפיגור שכלי. ...

רכישת שפה אצל בעלי תסמונת וויליאמס ובעלי תסמונת דאון – הלקסיקון המוקדם

מק"ט 83
מחקר זה נערך בסיוע מענק מקרן שלם. המחקר מתמקד במבנה הלקסיקון ובקשרים שבין אוצר המילים לבין הדקדוק המתפתח אצל ילדים בעלי מוגבלות שכלית התפתחותית, עם תסמונת וויליאמס או תסמונת דאון, ...

קבוצות צמי"ד בצופים, לילדים עם צרכים מיוחדים

מק"ט 580 | מנחה : ד"ר מיכל אליגון
עבודת גמר זו לתואר שני (תזה) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם. עבודה זו תתמקד בבחינה של תרומת משתנים ברמת הפרט והקהילה, להסבר הבדלים בהסתגלותם החברתית- רגשית של ילדים עם צרכים ...

עידוד אינטראקציות תקשורתיות חברתיות בקרב תלמידי החינוך הרגיל ותלמידי החינוך המיוחד באמצעות שיעורי בחירה משותפים במסגרת הניסוי: ממרחק למרחב

מק"ט 590 | מנחה: פרופ' שונית רייטר
עבודת גמר זו לתואר שני (תזה) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם. במחקר זה נבדקו אינטראקציות תקשורתיות-חברתיות כפי שהם באים לידי ביטוי במודל שילוב חדשני, שמציעים שני בתי-ספר מחיפה: אחד לחינוך ...

ערכת מנחה בנושא איתור ילדים, צעירים ובוגרים עם מוגבלות במצבי סיכון

לאנשי מקצוע מתחומי החינוך, הרווחה והבריאות
התוכנית הארצית "מצוף" פותחה על מנת לצמצם את תופעת מיעוט הדיווח ולהגברת המודעות בקרב אנשי המקצוע לסוגיית הפגיעה הגבוהה יותר בילדים עם מוגבלויות בהשוואה לילדים ללא מוגבלויות. התוכנית הינה שותפות ...

מציג 10 תוצאות מתוך 103
דילוג לתוכן