×
מציג 4 תוצאות מתוך 34

להיות אם לילד הסובל מפיגור שכלי בקיבוץ

מק"ט 511 | מנחה : ד"ר בתיה שושני
עבודת גמר זו לתואר שני (תזה) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם. זהו מחקר איכותני בגישה הנרטיבית שמטרתו ללמוד את חווית האימהות לילדה הסובלת מפיגור בקיבוץ דרך הבנת המשמעות שהאימהות נותנות ...

רמת הדחק של אמהות אומנות לילד עם פיגור שכלי והקשר שלה למשאביהן האישיים

מק"ט 513 | מנחה : ד"ר דוד פורטוביץ
עבודת גמר זו לתואר שני (תזה) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם. המחקר בודק את מקורות ורמת הדחק של אימהות אומנות לילדים עם מוגבלות שכלית התפתחותית (מש"ה). כמו כן, נבדקה רמת ...

אפיוני אמהות שילדיהן הבוגרים נמצאים במסגרות דיור קהילתי – חוסן אישי, התמודדות, תמיכה חברתית ובריאות נפשית

מק"ט 502 | מנחים : ד"ר חסי בן צור, ד"ר אילנה דובדבני
עבודת גמר זו לתואר שני (תזה) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם. מטרת המחקר היא להתחקות אחר מאפייני האימהות, הקשורים לנכונותן לשילוב בנן/ביתן במסגרת הקהילתית, וכן לבחון את הקשר בין העובדה ...

הורים לבוגרים עם נכות התפתחותית: התמודדות עם דחק, תמיכה משפחתית ועמדות כלפי נורמליזציה כמשתנים הקשורים לעמדותיהם כלפי תעסוקת בנם/בתם

מק"ט 503 | ד"ר אילנה דובדבני
עבודת גמר זו לתואר שני (תזה) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם. מטרת המחקר לבחון השפעת משתנים שונים על עמדות הורים כלפי תעסוקת בנם/בתם. שאלת המחקר המרכזית שנבדקה היא האם עמדות ...

מציג 4 תוצאות מתוך 34
דילוג לתוכן