×
מציג 10 תוצאות מתוך 36

ילדים עם מוגבלות במערכת החינוך בעת משבר הקורונה – סקירת מדיניות בין-לאומית

מחברים נוספים : מריאלה יאבו, הילה רימון גרינשפן, יניב אורן, לייה מורן גלעד
מסמך זה סוקר את מערכת החינוך בהקשר של ילדים עם מוגבלות ואת התמיכה שהם ומשפחתם מקבלים בעת משבר הקורונה, תוך מיקוד בכמה מדינות מרכזיות (ארגנטינה, ארצות הברית (ניו יורק וקליפורניה), אנגליה, ...

מזדקנים עם מוגבלות שכלית התפתחותית, הצוות במסגרות ואיום הקורונה

מאמר המציג פרספקטיבה על התמודדות אנשים מזדקנים עם מוגבלות שכלית התפתחותית עם משבר הקורונה וכן התייחסות לצוותים המסייעים. המאמר הועלה לאתר קרן שלם באדיבות מרכז משאבי הידע בבית איזי שפירא. ...

ימים של קורונה: התמודדות ההורים כשילד עם מוגבלות נמצא בבית

 המאמר עוסק במורכבות של שהייה בבית בעקבות משבר הקורונה במשפחות לילדים עם מוגבלות. המאמר הועלה לאתר קרן שלם באדיבות מרכז משאבי הידע בבית איזי שפירא. לקריאת המאמר

מערכי הדרכה בנושאי לחץ, משבר וחירום

במסמך זה מוצגות דוגמאות של מערכי הדרכה בנושאי לחץ, משבר וחירום. ניתן , כמובן, להוסיף עליהם, לשנותם ולהתאימם לפי צרכי המסגרת. כל מערך כולל פירוט של יעדים ספציפיים, תכנים, מתודות מומלצות וסדר ...

אמצעים טכנולוגיים לתמיכה באנשים עם מוגבלות בעת מגיפה הקורונה

מסמך זה הינו תרגום מתוקצר של טיוטא שנכתבה על קבוצת Enable Ireland ונשלחה לארגון הבריאות העולמי- WHO לצורך מתן רעיונות לשימוש בטכנולוגיה. הפתרונות נועדו לתמוך באנשים עם מוגבלויות הנמצאים בקבוצת ...

ערכת פעילות והפגה בזמן משבר הקורונה

מטרת ערכה זו להציג פעילויות ועיסוקים שניתן לקיים עם דיירים/מקבלי שירות במסגרות דיור, במסגרות קהילה ובבית. להורדת הערכה

התערבות בשעת משבר- טיפול בטראומה

להלן ריכוז עיקרי מאמרים בתחום ההתערבות בשעת משבר, בהתאמה לאוכלוסיית האנשים עם המוגבלות השכלית וכולל גם כלי לדיבוב. החומרים עובדו עבורכם ממספר מקורות מידע. הקובץ הופץ בקהילת הידע במתכונת הקודמת ...

איך להגן על עצמנו משריפה?

מטרת החוברת להנגיש מידע בשפה פשוטה וסמלול בנושא הגנה והימנעות משריפה.  

איך להגן על עצמנו מרעידת אדמה? חוברת בפישוט לשוני

מטרת החוברת להנגיש מידע בשפה פשוטה וסמלול בנושא היערכות לקראת רעידת אדמה. היא כולל גם תרגול כהכנה לקראת רעידות אדמה. ניתן לצפות גם בסרטון בנושא

מציג 10 תוצאות מתוך 36
דילוג לתוכן