הצגת מודלים לתכנון ובניה של מע"שים קטנים, בינוניים וגדולים.
המדריך כולל : קוים מנחים לתכנון, מפרט תפקודי ופיזי של הפונקציות השונות במע"ש יסייע לרשויות המעוניינות לבנות מסגרת זו.
מדריך לתכנון והקמת מבני מע”ש
פריטים קשורים
Postsecondary University Education Improves Intelligence of Adult Students with Intellectual Disability: A Preliminary Study השכלה גבוהה לסטודנטים עם מוגבלות שכלית תרמה לשיפור מנת מישכלם.
תגיות לפריט זה: בוגרים 21+ | היבטים קוגניטיביים | מש"ה קל (חינוכי, שיקומי) | מש"ה קל-בינוני (אימוניים) | פנאי | תסמונות
להמשך קריאה >
Perspectives of Adolescents with Disabilities and their Parents regarding Autonomous Decision-Making and Self-Determination פרספקטיבות של מתבגרים עם מוגבלות והוריהם אודות אוטונומיה בקבלת החלטות והגדרה עצמית
תגיות לפריט זה: בוגרים 21+ | היבטים קוגניטיביים | מש"ה קל (חינוכי, שיקומי) | מש"ה קל-בינוני (אימוניים) | פנאי | תסמונות
להמשך קריאה >
A New Functional Screening Tool for Adults with Intellectual Disabilities (FST-ID): Its Construction, Validation and Use
Usability of Video Prompting for Improving Employment Skills among Moderate and Moderate-Severe Older Adults with Intellectual Developmental Disabilities in Residential Facility Settings
תגיות לפריט זה: היבטים קוגניטיביים | מזדקנים | מחקר של קרן שלם | מטפלים וצוות | מעונות פנימייה | מש"ה קל (חינוכי, שיקומי) | מש"ה קל-בינוני (אימוניים) | שיטות טיפול ואביזרים תומכים | תעסוקה
להמשך קריאה >
Giftedness in a Population with Intellectual Disability in Visual Art – A Potential for Academic and Vocational Training
“מחוננות” באוכלוסייה עם מוגבלות שכלית בתחום האמנות החזותית – פוטנציאל להכשרה אקדמית ותעסוקתית
תגיות לפריט זה: בוגרים 21+ | היבטים קוגניטיביים | השכלה והעשרה | מחקר של קרן שלם | מתבגרים | עמדות ותפיסות חברתיות | פנאי | שילוב בקהילה
להמשך קריאה >
מי ינגיש את המדרגות למגדל השן האקדמי: האם הדרישה לחומרי לימוד נגישים לסטודנטים עיוורים היא בקשה מוגזמת?