ביולי 2018 אישרה הכנסת את תיקון מס' 11 לחוק חינוך מיוחד, התשמ"ח– 1988 . תיקון זה הוא מרכיב מרכזי ברפורמה בחינוך המיוחד שהמשרד מקדם בשנים האחרונות, והוא מלווה בביקורת חריפה מטעם גורמים שונים. המסמך שלהלן נכתב לקראת דיון בוועדת החינוך, התרבות והספורט של הכנסת בנושא "תיקון חוק החינוך המיוחד – מעקב ובדיקה אחר יישום הפיילוט". יוצג בו התיקון לחוק ויובא מידע על יישומו הן במחוז הצפון . בשנת הלימודים הנוכחית, תש"ף ( 2019/20 ), והן לקראת החלתו המלאה של החוק בספטמבר 2020.
פריטים קשורים
מוגבלות – בואו נדבר על זה
תגיות לפריט זה: חינוך | ילדים | שיטות טיפול ואביזרים תומכים | שילוב בקהילה | תקשורת חליפית תומכת (תת"ח)
להמשך קריאה >
בדיקת יעילות תכנית הכשרה למרפאים בעיסוק בחינוך המיוחד לפיתוח יכולות להעברת ידע והובלת יוזמות לקידום התערבות ממוקדת-השתתפות עבור תלמידים עם מוגבלויות
Examining the Effectiveness of a Training Program for Occupational Therapists in Special Education to Develop Knowledge Translation Capabilities and Lead Initiatives for Promoting Participation-Focused Intervention for Students with Disabilities
People with Intellectual and Developmental Disabilities Diagnosed with Cancer: The Experience of Illness and Coping with Cancer
תגיות לפריט זה: היבטים פיזיולוגיים | חקיקה וזכויות | מדיניות וממשל | מחקר של קרן שלם | שירותים רפואיים
להמשך קריאה >
הורות עם מוגבלות בראי המשפט הישראלי: ניתוח עומק של פסיקה בנושא הורים עם מוגבלויות בישראל
Parenting with Disabilities in the Light of Israeli Law: An In-Depth Analysis of Case Law Regarding Parents with Disabilities in Israel