×
מציג 10 תוצאות מתוך 625

שונים באקדמיה: השימוש בפוטו-ווייס לתיעוד חוויית השונות של סטודנטים המתמודדים עם מוגבלות בתוך הקשרים של מעברים ומעבריות במרחב האקדמי

המאמר עוסק בשימוש במתודולוגיית הפוטו-ווייס לתיעוד חוויותיהם של סטודנטים עם מוגבלות במרחב האקדמי, תוך בחינת סוגיות של מעברים (בזמן, במרחב ובמצבי עצמי). המחקר מתאר כיצד סטודנטים מתמודדים עם האתגרים המיוחדים ...

מאפייני גיימיפיקציה לשיפור המוכנות החברתית-תעסוקתית בקרב אנשים עם אוטיזם ואנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית : מאמר קונספטואלי

מחברים נוספים : תמר וייס, יפעת בן רפאל, רותם רוזן, עינת גל, מיכל הוכהויזר
Gamification Attributes to Enhance Socio-Vocational Readiness Among People with Autism Spectrum Disorder and Intellectual Developmental Disabilities: A Conceptual Paper המאמר מציע מסגרת תאורטית המשלבת מאפייני גיימיפיקציה (Gamification) עם וידאו מודלינג ...

הקשר בין סטיגמה ואמון במוסדות המדינה לצריכת שירותים בקרב הורים ערבים לילדים עם מוגבלות שכלית התפתחותית

מק"ט 890-708-2023 | בהנחיית : ד"ר ליה לוין
מחקר זה נעשה בסיוע קרן שלם. המחקר הנוכחי בוחן את הקשר בין סטיגמה מופנמת, אמון במוסדות המדינה, ושימוש בשירותים ציבוריים בקרב הורים לילדים עם מוגבלות שכלית התפתחותית (מש"ה) בחברה הערבית ...

Relationship between stigma and trust in institutions and consumption of services among Arab parents of children with intellectual disabilities

Catalog # 890-708-2023| Supervised by: Dr. Lia Levin
This work was supported by a grant from Shalem Fund This study examines the relationship between internalized stigma, trust in state institutions, and public service utilization among Arab parents of ...

מספיק משוגע אחד בשביל לחולל שינוי- בתי ספר מכילים בישראל

מחברים נוספים : אליסיה גרינבנק
מספיק משוגע אחד בשביל לחולל שינוי"- בתי ספר מכילים בישראל. ריאיון עם הגב׳ עדי אלטשולר, הגב׳ נטע נאמן והגב׳ נורית אקשטיין" בשנים האחרונות אנו עדים לצמיחה של בתי ספר מכילים ...

חינוך כבדי שמיעה וחרשים בישראל – מודל לחיקוי או מודל לקוי?

מחברים נוספים : גליה טלר אזולאי
המחקר סוקר  את ההתפתחות ההיסטורית של מסגרות חינוכיות לכבדי שמיעה בעולם בכלל ובארץ בפרט.  כמו כן, תתואר תמונת המצב של מסגרות החינוכיות הקיימות כיום בישראל והחקיקה בנושאי זכויות חרשים וכבדי ...

חינוך ביתי לילדים עם מוגבלות: איך עושים את זה?

מחברים נוספים : אורית גילור ודרורה כפיר
'חינוך ביתי' או 'חינוך מן הבית' (; Home Education Home Schooling) משמש שם כללי לתופעה לפיה ילדים המגיעים לגיל חינוך חובה אינם לומדים במוסד חינוך מוכר (Holt, 1984), אלא מתחנכים ...

עוצמות- קמפוס אקדמי בן שלושה שלבים לאנשים עם מוגבלות שכלית

מחברים נוספים : אירית חן, דליה טל, חפציבה ליפשיץ
תוכנית ”עוצמות” החלה לפעול בשנת 2012 בפקולטה לחינוך באוניברסיטת בר אילן כפרקטיקום לסטודנטים הלומדים בהתמחות ברב גוניות קוגניטיבית  לתואר שני שנפתח ביוזמת ראש ההתמחות, פרופ’ חפציבה ליפשיץ. התוכנית בת שלושה ...

יש לי כבוד גדול להיות חייל- צעירים וצעירות עם מוגבלות בצבא ההגנה לישראל

מחברים נוספים : גלית אגם בן ארצי
השירות הצבאי נתפס כשדה חברתי מרכזי בחברה הישראלית, וצה"ל וחייליו הם סמל ומקור לגאווה לאומית בחברה . בנוסף על תפקידו של צה"ל לשמור על הביטחון, הוא משקף את החברה הישראלית ...

מזוודות חושיות

יציאה לפעילות בשטח הפתוח היא חוויה המעשירה את הנפש שחשיבותה רק עלתה בשנה החולפת. אולם, לאור הצרכים המרובים של אנשים עם מוגבלויות בכלל וביציאה לפעילות בחיק הטבע בפרט, נבצר מרבים ...

מציג 10 תוצאות מתוך 625