×
מציג 7 תוצאות מתוך 77

אינטראקציה אם-פעוט והתפתחות מיומנויות תקשורת ושפה אצל פעוטות עם תסמונת דאון

מק"ט 547 | מנחים : ד"ר ורדה רוזנטל, פרופ' פנינה קליין
עבודת גמר זו לתואר שני (תזה) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם. במחקר זה נבדקה השאלה, האם שיפור האינטראקציה המוקדמת בין האם לפעוט הלוקה בתסמונת דאון ישפיע על רכישת מיומנויות התקשורת ...

הבדלים בתפיסת העצמי, בתפקוד חברתי, בהשתתפות בעיסוקים ובקשר ביניהם בקרב מתבגרים עם פיגור בגיל 13-16 החיים בבית הוריהם לעומת אלו החיים במסגרת מעונית

מק"ט 525 | מנחים : פרופ ' דליה מררי, ד"ר שירה ילון חיימוביץ
עבודת גמר זו לתואר שני (תזה) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם. מטרת המחקר הייתה בדיקת ההבדלים בתפיסת העצמי, בתפקוד החברתי, בהשתתפות בעיסוקים ובקשרים בניהם בקרב מתבגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית ...

השפעת השתתפות בתוכנית התערבות המשלבת אספקטים של תיווך ותרחיש על מיומנויות התקשורת והשפה של ילדים עם תסמונת דאון

מק"ט 528 | מנחים : ד"ר ורדה רוזנטל, פרופ' פנינה קליין
עבודת גמר זו לתואר שני (תזה) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם. לילדים עם תסמונת דאון קשת רחבה של בעיות בתחום הקוגניטיבי, המוטורי, הרגשי ועוד. אולם, הבעיה החמורה ביותר שלהם היא ...

השפעת מצבי רגש על תהליכי עיבוד מידע חברתי בקרב מתבגרים עם פיגור שכלי קל ובינוני

מק"ט 517 | ד"ר חני טור-כספא
עבודת גמר זו לתואר שני (תזה) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם. המחקר בודק השפעת מצבים רגשיים חיוביים ושליליים על תהליכי עיבוד מידע חברתי, בקרב אוכלוסיות מתבגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית ...

השפעת מעורבותם של ילדים עם נכויות התפתחותיות קשות הלומדים בבית ספר מיוחד, עם בני גילם בבית ספר רגיל

מק"ט 518 | מנחים : ד"ר חני טור-כספא, פרופ' שונית רייטר
עבודת גמר זו לתואר שני (תזה) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם. העבודה מציגה תוצאותיו של ניסיון שילוב חלקי, של ילדים עם נכויות התפתחותיות קשות בבית ספר כללי. במטרה לבדוק את ...

יעילות ה"סנוזלן" בהתערבות בילדים עם מוגבלות שכלית התפתחותית המפגינים התנהגות בלתי מסתגלת

מחברים נוספים : שולה פרוש, מנפרד גרין, דנה רוט
על המחקר - ילדים עם מוגבלות שכלית התפתחותית עשויים לחוות את הסביבה ככאוטית, מאיימת, מבלבלת ויוצרת גירוי יתר או תת גירוי. הם עשויים להגיב לסביבה זו בהתנהגות בלתי מסתגלת. מחקר זה ...

מציג 7 תוצאות מתוך 77