עבודה סמינריונית לתואר BA במסלול היסודי לחינוך מיוחד במכללת דוד ילין. העבודה מציעה תוכנית להקמת משחקיה עבור אנשים עם מש”ה קל עד בינוני עם הפרעות התנהגות.
פריטים קשורים
ال”ماذا” وال”كيف” للتواصل، قنوات جديدة لدمج بالغين ذوي محدودية: فهم المشاعر في قنوات لفظية وتنغيميه باللغة المحكية
תאריך: 20/02/2024
|
מוסד: قسم اضطرابات التواصل، الكلية الأكاديمية أحفا ومدرسة علم النفس باسم باروخ إيفتشر، جامعة ريخمان.
|
המחבר: د. فيرد شكوف, بروفيسور بوعز م. بن دافيد
תראו אותי! – סביבת למידה מקוונת להגברת המודעות לטיפוח והיגיינה אישית לאנשים עם מגבלה קוגניטיבית
ה”מה” וה”איך” של תקשורת, ערוצים חדשים לשילוב בוגרים עם מש”ה: תפיסת רגשות בערוצים מילוליים ופרוסודיים בשפה דבורה
Eating Intervention for Individuals with Intellectual Developmental Disabilities in Community Settings
תגיות לפריט זה: בוגרים 21+ | היבטים פיזיולוגיים | מחקר של קרן שלם | מטפלים וצוות | מיניות, זוגיות והורות | עמדות ותפיסות חברתיות | שיטות טיפול ואביזרים תומכים
להמשך קריאה >
הערכת מיזם זרקור
תגיות לפריט זה: בוגרים 21+ | השכלה והעשרה | מחקר של קרן שלם | מש"ה קל (חינוכי, שיקומי) | מש"ה קל-בינוני (אימוניים) | סטיגמה | עמדות ותפיסות חברתיות | שילוב בקהילה
להמשך קריאה >
تقييم مبادرة “זרקור”
תגיות לפריט זה: בוגרים 21+ | השכלה והעשרה | מחקר, הערכה ומדידה | מש"ה קל (חינוכי, שיקומי) | מש"ה קל-בינוני (אימוניים) | סטיגמה | עמדות ותפיסות חברתיות | שילוב בקהילה
להמשך קריאה >
מבחן “תפיסת ספרות על רקע רעש” ככלי סינון שמיעה באוכלוסייה עם מוגבלות שכלית התפתחותית
תגיות לפריט זה: בוגרים 21+ | היבטים פיזיולוגיים | היבטים תקשורתיים | מחקר של קרן שלם | שיטות טיפול ואביזרים תומכים
להמשך קריאה >
اختبار “إدراك الأرقام على خلفية ضوضاء” كأداة فحص للسمع عند مجموعة سكان ذوي المحدودية الذهنية التطورية