הצגת מודלים לתכנון ובניה של מע"שים קטנים, בינוניים וגדולים.
המדריך כולל : קוים מנחים לתכנון, מפרט תפקודי ופיזי של הפונקציות השונות במע"ש יסייע לרשויות המעוניינות לבנות מסגרת זו.
מדריך לתכנון והקמת מבני מע”ש
פריטים קשורים
מאמאנט – הרבה מעבר לרשת: תוכנית התערבות לקידום בריאות בקרב נשים בגילאי 53-21 עם מוגבלות שכלית התפתחותית
ال”ماذا” وال”كيف” للتواصل، قنوات جديدة لدمج بالغين ذوي محدودية: فهم المشاعر في قنوات لفظية وتنغيميه باللغة المحكية
תאריך: 20/02/2024
|
מוסד: قسم اضطرابات التواصل، الكلية الأكاديمية أحفا ومدرسة علم النفس باسم باروخ إيفتشر، جامعة ريخمان.
|
המחבר: د. فيرد شكوف, بروفيسور بوعز م. بن دافيد
תראו אותי! – סביבת למידה מקוונת להגברת המודעות לטיפוח והיגיינה אישית לאנשים עם מגבלה קוגניטיבית
ה”מה” וה”איך” של תקשורת, ערוצים חדשים לשילוב בוגרים עם מש”ה: תפיסת רגשות בערוצים מילוליים ופרוסודיים בשפה דבורה
Eating Intervention for Individuals with Intellectual Developmental Disabilities in Community Settings
תגיות לפריט זה: בוגרים 21+ | היבטים פיזיולוגיים | מחקר של קרן שלם | מטפלים וצוות | מיניות, זוגיות והורות | עמדות ותפיסות חברתיות | שיטות טיפול ואביזרים תומכים
להמשך קריאה >
הערכת מיזם זרקור
תגיות לפריט זה: בוגרים 21+ | השכלה והעשרה | מחקר של קרן שלם | מש"ה קל (חינוכי, שיקומי) | מש"ה קל-בינוני (אימוניים) | סטיגמה | עמדות ותפיסות חברתיות | שילוב בקהילה
להמשך קריאה >
تقييم مبادرة “זרקור”
תגיות לפריט זה: בוגרים 21+ | השכלה והעשרה | מחקר, הערכה ומדידה | מש"ה קל (חינוכי, שיקומי) | מש"ה קל-בינוני (אימוניים) | סטיגמה | עמדות ותפיסות חברתיות | שילוב בקהילה
להמשך קריאה >
מבחן “תפיסת ספרות על רקע רעש” ככלי סינון שמיעה באוכלוסייה עם מוגבלות שכלית התפתחותית
תגיות לפריט זה: בוגרים 21+ | היבטים פיזיולוגיים | היבטים תקשורתיים | מחקר של קרן שלם | שיטות טיפול ואביזרים תומכים
להמשך קריאה >