תוכנית שמטרתה לתת מענה לתחום מיומנויות קריאת ספרים על ידי שימוש בספריה העירונית וכן העמקת השילוב של אנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית באמצעות צריכה והנגשה של שירותי פנאי בקהילה.
פריטים קשורים
מודל עבודה "שירות ממוקד אדם בטיפולים דנטליים לאנשים עם מוגבלות" מטעם בית איזי שפירא – הערכה איכותנית לבחינת ההשפעה של המודל מנקודת המבט של צוות המרפאה והורים/מלווים של מקבלי שירות עם מש"ה
Beit Issie Shapiro’s “Person-Centered Dental Care for Individuals with Disabilities” practice model: a qualitative evaluation of the model’s impact from the perspectives of clinic staff and parents/caregivers of service users with intellectual and developmental disabilities (IDD)
موضوع البحث: التعلّم باستخدام كتاب رقمي ميسَّر مبني على نموذج التصميم الشامل للتعلّم (UDL) لدى مراهقين وبالغين ذوي محدودية ذهنية تطورية
קונפליקט עבודה–משפחה, לחץ הורי ומרכזיות העבודה בקרב הורים לילדים בגיל הרך עם לקויות התפתחותיות Work‑Family Conflict, Parental Stress, and Work Centrality Among Parents of 0–4‑Year‑Old Children with Neurodevelopmental Disorders
בין "כדור לשרשרת" ל"חצי הכוס המלאה": איזון עבודה-משפחה חוויות של אבות לילדים עם מוגבלות. Between a “Ball and Chain” and a “Half-Full Glass”: Work–Family Balance Experiences of Fathers to Children With Disabilities.
Translation to Hebrew and Arabic and validation of the translated version of a new pain evaluation tool for people with intellectual and developmental disability