פריטים קשורים
מתווה לתכנון תוכניות ממוקדות אדם לבוגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית במסגרות חוץ ביתיות
התמודדות עם האתגר של מחסור במשאבים לפיתוח האוריינות בקרב בני נוער ומבוגרים עם מוגבלות שכלית
תאריך: 01/06/2021
|
מוסד: British Journal of Special Education
|
המחבר: Michelle F. Morgan and Karen B. Moni
תגיות לפריט זה: היבטים קוגניטיביים | היבטים תקשורתיים | הנגשה קוגנטיבית | השכלה והעשרה | חינוך | מתבגרים
להמשך קריאה >
“למדתי כמה המוגבלות לא תמיד מגבילה” – תובנות של סטודנטים המתמחים בחינוך מיוחד בקורס : מוגבלות שכלית התפתחותית