עבודת גמר זו לתואר שני (תזה) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם.
המחקר מתמקד בפעילויות שבהן הקשר בין אנשים מפגרים המשתתפים בפעילויות פנאי יחד עם אנשים רגילים בני גילם הינו קשר של שווים. המחקר בדק האם מפגרים הפועלים בפעילות פנאי עם אנשים רגילים כשווים, שונים בדמוי העצמי שלהם ובהתנהגותם המסתגלת מאנשים מפגרים המשתתפים בפעילות פנאי עם אנשים מישפגרים בלבד. התוצאות לא הראו הבדלים בדימוי העצמי הכללי בין נחקרי שתי הקבוצות, המשולבים והלא משולבים. לא נמצא קשר בין שילוב לבין רמה גבוהה של התנהגות מסתגלת, לא נמצאו הבדלים בהתנהגות המסתגלת בין שתי הקבוצות המשולבים והלא משולבים.
דימוי עצמי והתנהגות מסתגלת אצל אנשים מפגרים המשתתפים בפעילות פנאי עם אנשים רגילים
פריטים קשורים
אפיון הכוונות התקשורתיות אשר מופקות על ידי ילדים עם איחור התפתחותי או מוגבלות שכלית התפתחותית בהשוואה לילדים שהתפתחותם טיפוסית אשר שווים להם בגיל התפתחותי או בגיל כרונולוגי
ال”ماذا” وال”كيف” للتواصل، قنوات جديدة لدمج بالغين ذوي محدودية: فهم المشاعر في قنوات لفظية وتنغيميه باللغة المحكية
תאריך: 20/02/2024
|
מוסד: قسم اضطرابات التواصل، الكلية الأكاديمية أحفا ومدرسة علم النفس باسم باروخ إيفتشر، جامعة ريخمان.
|
המחבר: د. فيرد شكوف, بروفيسور بوعز م. بن دافيد
تقييم المرحلة الثانية من مشروع “الشرارة-نتسيتسوت” – (تنفيذ المبادرات على أرض الواقع) بعد عام من انتهاء التدريب
תראו אותי! – סביבת למידה מקוונת להגברת המודעות לטיפוח והיגיינה אישית לאנשים עם מגבלה קוגניטיבית
ה”מה” וה”איך” של תקשורת, ערוצים חדשים לשילוב בוגרים עם מש”ה: תפיסת רגשות בערוצים מילוליים ופרוסודיים בשפה דבורה
The “What” and “How” of Communication, New Channels for Integrating Adults with Intellectual Disabilities: Processing of Emotions in lexical and Prosodic Channels in Spoken Language
Evaluation of the “Spotlight” project
תאריך: 28/12/2023
|
מוסד: Michlol - the Evaluation and Measurement Unit of the Shalem Fund
|
המחבר: Adi Levi Vered