סקירה תמציתית זו מוגשת לוועדת החינוך, התרבות והספורט של הכנסת לרגל תחילת עבודת הוועדה בכנסת ה ה-21 , כחלק מסדרת מסמכי מבוא הנכתבים במרכז המחקר והמידע של הכנסת בנושאי חינוך ותרבות.
פריטים קשורים
קונפליקט עבודה–משפחה, לחץ הורי ומרכזיות העבודה בקרב הורים לילדים בגיל הרך עם לקויות התפתחותיות Work‑Family Conflict, Parental Stress, and Work Centrality Among Parents of 0–4‑Year‑Old Children with Neurodevelopmental Disorders
למידה באמצעות ספר דיגיטלי מונגש מבוסס מודל ה- UDL (Universal Design for Learning) בקרב מתבגרים ומבוגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית
Learning Via an Accessible Digital Book Based on the UDL (Universal Design for Learning) Model among Adolescents and Adults with Intellectual Developmental Disabilities
Findings Report from a Survey on the Need for Additional Emotional Support Services for Toddlers with Disabilities in Rehabilitative Daycare Centers
תאריך: 29/04/2025
|
מוסד: Michlol - the Evaluation and Measurement Unit of the Shalem Fund
|
המחבר: Adi Levi Vered
תגיות לפריט זה: היבטים רגשיים (דימוי עצמי) | היחידה המשפחתית | חינוך | חקיקה וזכויות | מחקר של קרן שלם | מטפלים וצוות | עובדים סוציאליים | פעוטות
להמשך קריאה >
ממצאי סקר בנושא: צורך בתוספת מענה רגשי לסל השירותים עבור פעוטות עם מוגבלות במעונות יום שיקומיים
תגיות לפריט זה: היבטים רגשיים (דימוי עצמי) | היחידה המשפחתית | חינוך | חקיקה וזכויות | מחקר של קרן שלם | מטפלים וצוות | עובדים סוציאליים | פעוטות
להמשך קריאה >
"במאקרו הרעיון הוא מאוד נכון, אך המצב הנוכחי לא אידיאלי": עמדותיהן של מנהלות בתי ספר כלפי המעבר למדיניות ההכלה וההשתלבות