×
מציג 6 תוצאות מתוך 36

עמדות מורים וסייעים העובדים עם תלמידים בעלי פיגור שכלי כלפי הגדרת הפיגור השכלי החדשה ונכונותם לשינויים המתחייבים מיישום חוק החינוך המיוחד, בזיקה לעמדותיהם החינוכיות הכלליות (פרוגרסיביות/ שמרנות)

מק"ט 535 | מנחה : ד"ר חפציבה ליפשיץ
עבודת גמר זו לתואר שני (תזה) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם. מטרתו העיקרית של המחקר הנוכחי הייתה לבדוק עמדות מורים וסייעים העובדים בבתי ספר לתלמידים בעלי מוגבלות שכלית התפתחותית (מש"ה), ...

הנכונות של הורים לילדים עם פיגור שכלי לפנות להשמה חוץ ביתית: השוואה בין הורים עולים מבריה"מ לשעבר לבין הורים ילידי הארץ

מק"ט 520 | מנחה : ד"ר אילנה דובדבני
עבודת גמר זו לתואר שני (תזה) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם. מחקר זה בוחן האם קיים הבדל בנטייה לפנות להשמה חוץ ביתית ובדפוסי התנהגות הקשורים בה בין הורים עולים מברית ...

הקשר בין מסגרת מגורים, סוג תעסוקה ותפיסת שליטה לבין דפוסי פעילות פנאי של בוגרים עם פיגור שכלי בקהילה

מק"ט 531 | מנחים : ד"ר מרים ברזון, פרופ' מאיר טייכמן
עבודת גמר זו לתואר שני (תזה) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם. פעילות פנאי היא אחד התחומים בחיים בו ניתנת לאדם הזדמנות לקיים בחירות והחלטות עצמאיות, המובילות להתפתחות אישית ומימוש עצמי. ...

ההשפעה על שני סגנונות הוראה בפעילות גופנית על איכות חייהם של צעירים הלוקים בפיגור שכלי קל ובינוני

מק"ט 507 | מנחים : פרופ' שונית רייטר, ד"ר דוד בן-סירא
עבודת גמר זו לתואר שלישי (דוקטורט) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם. מטרת מחקר זה, היא להשוות בין ההשפעה של שני סגנונות הוראה בחינוך גופני על שיפור באיכות חייהם של צעירים ...

השפעת מצבי רגש על תהליכי עיבוד מידע חברתי בקרב מתבגרים עם פיגור שכלי קל ובינוני

מק"ט 517 | ד"ר חני טור-כספא
עבודת גמר זו לתואר שני (תזה) נערכה בסיוע מלגה מקרן שלם. המחקר בודק השפעת מצבים רגשיים חיוביים ושליליים על תהליכי עיבוד מידע חברתי, בקרב אוכלוסיות מתבגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית ...

סקר צרכים של מבוגרים וקשישים עם פיגור שכלי בקהילה

מק"ט 1 | מחברים נוספים: ניצה בוכנר, חני דניס מור, רות וייס צוקר
מחקר זה נערך בסיוע מענק מקרן שלם. התארכות תוחלת החיים של אנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית (מש"ה), הפכה את קבוצת אנשים אלו בגילאים מתקדמים, למשמעותית יותר בקרב אוכלוסיית המש"ה החיים ...

מציג 6 תוצאות מתוך 36
דילוג לתוכן