לומדת תראו אותי! הינה סביבת למידה מקוונת המיועדת לאנשים עם מוגבלות שכלית או מגבלה קוגניטיבית. זוהי סביבה אינטראקטיבית שמטרתה לארגן ידע בתחומי הטיפוח וההיגיינה ולהנגיש אותו באופן חווייתי.
סביבת הלמידה מכילה פעילויות משחק אינטראקטיביות, הדורשות השתתפות פעילה והפעלת שיקול דעת על פי הנושא הנלמד. השימוש בסביבה יכול להיעשות על ידי מקבלי השירות באופן עצמאי או בליווי הצוותים במסגרות או בני משפחה.
פריטים קשורים
קונפליקט עבודה–משפחה, לחץ הורי ומרכזיות העבודה בקרב הורים לילדים בגיל הרך עם לקויות התפתחותיות Work‑Family Conflict, Parental Stress, and Work Centrality Among Parents of 0–4‑Year‑Old Children with Neurodevelopmental Disorders
בין "כדור לשרשרת" ל"חצי הכוס המלאה": איזון עבודה-משפחה חוויות של אבות לילדים עם מוגבלות. Between a “Ball and Chain” and a “Half-Full Glass”: Work–Family Balance Experiences of Fathers to Children With Disabilities.
אפוטרופסות והגדרה עצמית: מחקר איכותני בקרב אנשים עם מוגבלות קוגניטיבית והאפוטרופוסים שלהם
כיצד לעצב מדיניות, חקיקה וטריבונל של כשרות משפטית? שימוש בגישת "עיצוב מערכת הסכסוך" להנגשת זכויותיהם של אנשים עם מוגבלויות
תפיסות ושיקולים של עובדות סוציאליות בתהליכי מינוי של אפוטרופסות וקבלת החלטות נתמכת בקרב אנשים עם מוגבלויות: המלצות להכשרה ולמדיניות
Findings Report from a Survey on the Need for Additional Emotional Support Services for Toddlers with Disabilities in Rehabilitative Daycare Centers
תאריך: 29/04/2025
|
מוסד: Michlol - the Evaluation and Measurement Unit of the Shalem Fund
|
המחבר: Adi Levi Vered
תגיות לפריט זה: היבטים רגשיים (דימוי עצמי) | היחידה המשפחתית | חינוך | חקיקה וזכויות | מחקר של קרן שלם | מטפלים וצוות | עובדים סוציאליים | פעוטות
להמשך קריאה >
Evaluation findings of the verbal violence workshop project
תאריך: 11/03/2025
|
מוסד: Michlol - the Evaluation and Measurement Unit of the Shalem Fund
|
המחבר: Adi Levi Vered
תגיות לפריט זה: מחקר של קרן שלם | מטפלים וצוות | סינגור עצמי | עובדים סוציאליים | פגיעה וניצול | שילוב בקהילה
להמשך קריאה >
ממצאי הערכת מיזם סדנאות אלימות מילולית
תגיות לפריט זה: מחקר של קרן שלם | מטפלים וצוות | סינגור עצמי | עובדים סוציאליים | פגיעה וניצול | שילוב בקהילה
להמשך קריאה >